![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb hier een net set edition one bekleding
zonder vloerbedekking en hoedeplank steunen interieur is in goede staat min puntjes zijn panelen zijn er verkeerd uitgetrokken zodat je scheurtjes in het zwarte gedeelte wat bij de raam zit krijgt. is als je ze monteert bijna niks van te zien en de bestuurders stoel heeft een klein brandgaatje maar dat zit tegen de leuning aan als je het niet weet valt het niet op. bekleding is niet uitgezeten of kapotte wangen prijs 175 € ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() niemand een goed set bekleding voor weinig
|
|||
|
|||
![]() Ik heb interesse in de set. Had je ook een pb gedaan.
Denk je dat het achter in een golf 5 past als de bank naar beneden gaat ? zo'n eind rijden met aanhanger zie ik nl niet echt zitten. heb je evt nog wat foto's voor me? Zoals van de scheurtjes etc. y.niezink [a] gmail [dot] com is m'n mail Gr. Yorick Last edited by yniezink : 20-06-2012 at 14:29. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() op de laatste foto is een deel van het paneel afgehaald ![]() weet ook niet waar dit voor is geweest. dit was me niet opgevallen tot ik het interieur er uithaalde. als het interieur er in zit is het een heel net interieur stoelen zijn ook niet uitgeleefd alleen de achterbank is wat ingezakt door het liggen maar deze komt wel weer in vorm
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 21-06-2012 at 11:49. |
|
|||
|
|||
![]() Dat afgezaagde stuk komt onder 1 van de stijlen ?
|
|
||||
|
||||
![]() upp deze week voor 150 euro
als je deze er bij koopt heb je een mooi setje bekleding http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101510
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 24-06-2012 at 23:08. |
|
|||
|
|||
![]() Hoe zit het met de wang van de bestuurdersstoel? op de foto ziet die er nogal "dunnetjes" uit.
Als ik ze af zou willen halen. Vanaf hoelaat zou dit kunnen? |
|
||||
|
||||
![]() upp
nee hoor wang is niet dun
|
||||
|
||||
![]() doe maar een bod wie weet komen we er uit.
|
||||
|
||||
![]() deze week 125€
als het volgende week niet verkocht is dan haal ik de stof eraf en gooi de stoelen en bank weg. ![]()
|
||||
|
||||
![]() niemand
![]() begin me af te vragen wat er verkeerd is aan deze set niemand die intresse heeft zo slecht is de set toch niet of zou iedereen al voorzien zijn ![]()
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 01-08-2012 at 18:03. |
|
|||
|
|||
![]() Ik vraag het me ook af. Wil mn CL origineel houden anders had ik zeker interesse.
Misschien even textielreiniger er overheen? Dan verkoopt ie vast beter. Succes! |
|
||||
|
||||
![]() ja kan ik wel eens doen bedankt voor de tip
![]()
|
|||
|
|||
![]() Maak je deze nog schoon?
Ik heb een namelijk wel intresse in de het interieur