![]() |
|
|||
|
|||
![]() Auto is verkocht, slotje
![]() Met enige twijfel gaat de Golf1 de verkoop in vanwege een nieuw project. Bij weinig animo blijft de auto, hij moet dus niet weg. De auto is in 2009 aangekocht als een Golf1 2,8 Vr6. Zo staat hij ook op kenteken. Na aanschaf is vrijwel alles vervangen. Het belangrijkste is de deels gereviseerde 2,9 Vr6 die erin is gegaan. Voor inbouw had de 2,9 ca 125.000 km gelopen. Na de revisie is er slechts 500 km mee gereden. Jaarlijks wordt er zo'n 1500 km met de auto gereden. Bij de revisie is onder andere het volgende vervangen: - complete kettingrevisie incl geleiders; - complete cilinderkoprevisie; - kopboutenset; - koppakkingset; - carterpanpakking; - NGK bougies; - krukaskeering; - pakkingen uitlaatspruitstuk; - nieuwe vloeistoffen/olie; - klopsensor en thermostaathuis vervangen. Verder is de auto nog aangepakt, zo is het volgende gemonteerd: - compleet RVS uitlaatsysteem van 63,5mm zonder katalysator; - nieuwe schroefset; - ophanging aangepast naar Vr6, is dus 5x100; - gereviseerde Vr6 remmerij van 288mm met nieuwe schijven en blokken; - staalgevlochten remleidingen; - nieuwe 16 inch Schmidt TH-Lines met 195-40-16 banden; - corrado dashboard; - compleet leder Recaro interieur; - orgineel lederen deurpanelen; - auto is tevens voorzien van stuurbekrachtiging. Er is zoveel aan de auto gedaan dat ik vast wel wat ben vergeten. De auto is zo goed als roestvrij, de onderkant, draagbalken, alles is keihard. Enkel de wielkasten achter en het rechtervoorscherm heeft blaasjes. Hier zit dus wat werk aan maar vanwege verkoop kom ik hier niet meer aan toe. Vraagprijs zonder TH-Lines is 5950 euro. Vraagprijs met TH-Lines is 6950 euro. Bespaar mij de belachelijke biedingen maar schroom niet te bellen bij serieuze vragen of belangstelling. Auto is te bezichtigen in omgeving Rotterdam. Inruil is niet mogelijk en er worden geen onderdelen los verkocht. Enkel de velgen als de auto zonder de TH-Lines wordt verkocht. Mvg Ronald 0652616959 ![]() ![]() ![]() ![]() Afgebeelde traanplaat panelen zijn vervangen voor orgineel ledere deurpanelen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by v6freak : 25-08-2012 at 17:47. |
|
|||
|
|||
![]() Is inruil van een oldtimer mogelijk ?
|
|
|||
|
|||
![]() Even voor de duidelijkheid:
Inruil is niet mogelijk en er worden geen onderdelen los verkocht. Enkel de velgen als de auto zonder de TH-Lines wordt verkocht. |
|
|||
|
|||
![]() vr6 op kenteken?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Uiteraard, kijk maar op de RDW. Is alleen niet omgezet naar 2,9 maar dat moet geen probleem zijn. |
|
||||
|
||||
![]() In wat voor motorsteunen hangt de vr6?
Last edited by nielsvwteam : 07-08-2012 at 21:05. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Velgen die je zelf mee neemt Matthijs, anders kan ik zelf nog wel setje stalen eronder gooien. ![]() Weer een Golf2 met R32, waarom dat, ik heb er toch al eentje staan. ![]() Mocht je interesse hebben, als de Golf1 verkocht is gaat de Golf2 ook weg. ![]() Nieuw project wordt weer een Golf1. Last edited by v6freak : 07-08-2012 at 22:24. |
|
||||
|
||||
![]() Kost de golf 2 R32?
|
|
|||
|
|||
![]() Einde van de maand zal misschien een verkooptopic voor de Golf2 worden aangemaakt. Bij vragen graag pb.
Nu graag weer on-topic voor de Golf1. Andere vragen graag via pb. Last edited by v6freak : 09-08-2012 at 06:45. |
|
|||
|
|||
![]() Weekend upje.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Auto is verkocht.
Slotje aub. ![]() |