![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Hierbij zet ik mijn Golf GTI te koop aangezien de auto te duur wordt, voor het gene waar mijn vriendin hem voor gebruikt. Het gaat om een Golf 3 GTI 8V uit 1994. Km-stand: 233.xxx APK: Wordt deze week afgemeld voor de APK. 08-09-2012 zijn de punten die voor APK vervangen moesten worden gedaan: - 2x stadslichtlampje. - 2x Draagarmrubbers voorzijde. ( de ronde ) - 2x Remslang voorzijde. - 1x Wiellager rechts achter vervangen. - Koplamphoogte verstelling gerepareerd. - Aandrijfashoes vervangen. - Remvloeistof ververst. - Olie en oliefilter ververst. - Waterpomp vervangen. Auto ziet er netjes uit op een paar kleine puntjes na: - Voorschermen links en rechts hebben onderin wat roest blaasjes zitten. - Op het dak aan de voorkant lak weg, zit iets roest. Qua technische dingen is alleen dat hij soms slecht aanslaat, ik heb het vermoeden dat dit de brandstofopvoerpomp is. Als ik hem 2 keer achter elkaar op contact zet, start hij wel prima. Ik heb er een paar foto's op gezet, mocht je meer foto's willen laat het dan even weten. Vraagprijs is 2999,- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Inruil Polo 6N mogelijk.
Auto is te bezichtigen in Dronten |
|
|||
|
|||
![]() Up, het is een vraagprijs. 😉
|