![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb al aardig wat lopen spitten om te zien of ik het zelf boven water kan halen, maar helaas
![]() Aangezien ik de hulpveren wil gaan verwijderen aan de achterzijde van mijn Supersport schroefset t weekend de eerste moer losgehaald van de achterzijde (boven) van de demperstang. Nu viel het me op dat het schroefdraad van de moer al behoorlijk dol is, er zit nagenoeg geen schroefdraad meer in. Aangezien ik geen risico wil lopen dat ik straks de boel los heb en niet meer vast kan zetten wilde ik nieuwe bestellen. Hiervoor langs geweest bij de Brezan, welke aangaven dat dit een speciale moer zou zijn. Is dit een speciale moer? Zo ja, weet iemand de omschrijving/ type zodat ik deze alsnog ergens kan scoren? |
|
||||
|
||||
![]() Is de set al wat ouder of nog nieuw?
Heb weleens meegemaakt bij een nieuwe set dat de moeren al helemaal gaar waren (productiefout). Anders zou je ze altijd kunnen laten draaien ergens, zal ook niet veel kosten. Ik heb nog een oud v-maxx schroefset liggen, die moeren zijn volgens mij nog goed. Zal komend weekend even kijken als ik thuis kom.