![]() |
|
|||
|
|||
![]() te koop:
ik zet deze advertentie voor mijn buurman u kunt hem bereiken op theukro@hotmail.com of 06-53792530 een audi 80 1.9 diesel bj 1990 te koop ( niet wegenbelasting vrij ) met nieuwe apk ! en laaste vele onderdelen vervangen zoals, remschrijven, remblokken, aandrijfashoes, stuurkogelhoes de auto ziet er van binnen en buiten zeer goed uit met zeer luxe scheel stoelen, 5 bak, getint glas, 4 deurs, start onderbreker, alarm, trekhaak, mistlampen, licht metalen velgen, dus een zeer luxe complete audi met een pittig en zuinige 1900 diesel motor al in bezit van 1998 (aantoonbaar) ik doe de auto met pijn weg omdat, de diesel niet meer uit kan met mijn werk in mijn woonplaats de auto is te bezichten in Dronten en de richtprijs is 1000 MAAR goed bod is ook welkom maar naast de auto, zeg mijn buurman ![]() ![]() ![]() ![]()
wij zijn helemaal volkswagen gek, ik heb zelf een golf 4 2003 pacific 1.6 16v bleu Last edited by dj--joen : 07-09-2012 at 06:40. |
|
|||
|
|||
![]() up
zijn er echt geen mensen die belangstelling hebben mijn buurman wil er van af zo snel mogelijk..... dus ...
|
|||
|
|||
![]() up
|
|||
|
|||
![]() up