![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Alarmlicht schakelaar zit wel gewoon in het dash en niet op de stuurkolom.
|
|||
|
|||
![]() Waaraan zie je dat die omgekat is? Nieuwe type deuren worden er wel vaker in gezet bekleding en ook hendels en het stuur maar daar heb je toch een bus voor nodig?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bus kun je overzetten, maar zoals ik al meldde alarm schakelaars zitten nog gewoon op de originele (oude) plaats.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij ziet het aan het achter pannel daar heeft een VW logo in gezeten ![]() en aan het vloerkleed ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgens mij hadden de eerste type zonder spijltjes de alarmlicht schakelaar niet op de stuurkolom! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij ook, deuren kloppen niet en achterkant (VW logo in het midden ipv. links/rechts), dikke hendels (85'er heeft dunne)
|
||||
|
||||
![]() Probeer zometeen mijn golf maar eens te onderscheiden, daar zul je nog een hele kluif aan hebben. Tis een '84-er maar niet te onderscheiden van een '90-er.
Alleen aan het logo wat ontbreekt in het achterpaneel maar dat is natuurlijk heel simpel dicht te lassen of juist er in te zetten. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja zet hem maar eens op de brug dan zie je het wel dorpels zijn anders en nog wel meer dingen hoor maar dat mag je zelf wel uit volgelen ![]() Het lijk allemaal op elkaar maar zit alle lijk kleine verschillen in ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja Sipke, dat bedoel ik, zo op een foto is het lastig te beoordelen en zijn die kleide details niet te zien.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is gewoon een nieuw type met een oud kenteken ![]() ![]() |