![]() |
|
|||
|
|||
![]() ey mede vw rijders ik ben michael 21 jaar woon in maastricht en ben vw rijder in hart en niere heb op me 17 e een golf 2 gekocht helemaal standaart 1.8 carb 90 pk die wat leuk gemaakt en daar kwam dit uit enjoy foto's.
het intrieur hoe hem kocht ![]() op zelfde dag nog gelijk wat bestelt en zo zag dag later uit ![]() voorkant met angel eyes er in al verbetering toch ![]() ![]() en de achter kant met de ander achter lichte er al in ![]() en de zijkant met cup spiegel en ramen getint ![]() ![]() voor&achter g60 bumpers ander velgen en grill enled knipper lichte ![]() het kontje ovaal remus en cup diffusor en play boy sticker ![]() en eindelijk schroef setje er op ![]() ![]() uit eindelijk toch maar weer gti grill er op ![]() front nog keer maar dan met alles smoke verlichting ![]() dat is zo ver de 1.8 carb golf is nu btw van me pa. dan nu de huidig ride 16v kr veel problemen mee gehad en ben nog lang niet klaar met me beesje maar als die af is dan is die wel vrij apart lijkt me en joy foto's. de voorkant hoe ik hem kocht met gwn verlagings veren ![]() de achterkant lkkr strak al zeg zelf ![]() en voorkant/zijkant nog keer ![]() 1 uur tot ik hem thuis kreeg geleverd auto moes over stoep de straat in ![]() ![]() de voorkant met gelijk de ander knipper lichte er in wat had liggen ![]() tjaah ken nog veel lager lijkt me ![]() het smoot kontje ![]() tjaah hij ligt laag 80mm voor 60 mm achter gwn verlagings veren ![]() de deuk van vorig eigenaar ![]() de avond net terug van motorshow essen ff led lampjes er op gemonteert ![]() ![]() en ook de helder koplampe maar gelijk er op ![]() led lampjes overdag ![]() een week toch eens golf front proberen maar vond niks voor de gti ![]() ![]() dus maar weer jetta front er in ![]() ff met motorkap open en helderkoplampe en me rallye look grill ![]() ![]() eindelijk de brock b2 er op ![]() ![]() en van zijkant koker balk zat paar roest gaatjes in van daar dat side skirt weg is ![]() toen nieuw leer intrieur gevonde en in beter staat als het oude ![]() en de achter bank met panelen ![]() ff bij kanaal foto s gemaakt van het beesje ![]() de linker kant ![]() links achter ![]() rechter achter kant ![]() toen besloten achter bumper maar eens te laten spuiten toen zag al beter uit ![]() en nog keer ![]() kontje agian ![]() de linker zijkant met de gedeukt deur nog ![]() de voorkant niet echt veel ruimte tussen de lip en grond ![]() en de rechter kant ![]() voor kantje ![]() voor kant en kasteel op achter grond ![]() met zun winter velgjes ![]() toen eindelijk deure gevonde met audi 80 klinken ![]() ![]() toen toch maar besloten bumpers te laten cleane ![]() en de voor bumper natuurlijk ook ![]() en in kleur niet echt super foto ![]() en toen gebeurde me dit door een die niet auto onder controlle kon houde ![]() bumper kapot motorkap grill koplampen sparbord en voorfront en knipperlicht ![]() ![]() en zo is die nu dus nog steeds maar heb alles liggen dus komt goed ![]() ![]() het is dus nog groot project de auto ik wil nog laten reviceren het blok en op boren naar 1.9 schrick nok ass lichter vlieg wiel inlaat flowen en zo voort uiterlijk half strak achterklep cleaned motorkap met booskijker er op en diamant zwart met goud glitters in met wiel lijste ook in de kleur wat al gedaan is volledig nieuw rem systeem er onder op de schijven en blokjes naar maar dat komt nog en nieuw uitlaat met een spagetti spruit stuk van hartmann en uitlaat zelf is 63.5 mm maar komt nog ene project page van de golf zodra die helemaal af is enjoy voor nu van ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zo jong :P
daarom zij je gister ineens niet meer zoveel op msn je had het druk met je foto's en je verhaal
|
||||
|
||||
![]() Hij is wel opgeknapt zeg!
![]() Welkom! |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jups precies hahaha is toch goed duidelijk en lang verhaal of niet haha ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja hij was op geknapt nu heb wel nog steeds deuk in sparbord en motorkap maar zodra die terug komt ander sparbord er op wat al dicht heb laten lassen en cleaned motorkap maar er is nog genoeg werk maar het is lang project maar dat komt goed ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
danke ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom....
....maar die led-lampen.......brrrrrrrrrrrrrrrr
|
|||
|
|||
![]() Quote:
danke voor welkom.enne de led lampen niet jou helemaal jou smaak? ach ja smaken verschillen he heb alles achter led op de knipper lichte naar maar die komen nog ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
danke voor welkom heten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel verhaal man!
Ziet er allemaal goed uit ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ben weer terug van weg geweest heb niet meer veel aan me mk2 gedaan maar dat gaat nu weer beginnen en plannen zijn ook weer gewijzigt hij krijg ieder geval een porsche kleur heb de motorkap al liggen in de kleur wat moet worden en verder de rest blijft gwn hij woord gwn clean zal morgen foto uploade van alles wat nieuw heb en er onder ligt en zit ga nu lkkr me bed op zoeke
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je verhaal zou nog mooier zijn als al je foto's het weer deden
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je ze van mijnalbum verwijderd?
Dan zijn ze hier automatisch ook niet meer te zien!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() hier bij wat foto van wat in tussen tijd allemaal heb gekocht en gedaan.
![]() zo was de klep ![]() en zo was die hoe klaar was met al laagje plamuur er op ![]() en de aan gepaste rallye look grill nu net echte rallye grill al zeg ik het zelf ![]() de achterklep geschuurt en de achterlampe er bij wat er op komen ![]() ff de gril er in gezet met bumper er op alleen pas niet goed op de foto tot de sparborde er nog af moeste voor strak te lasse maar dat is nu verholpen zit nu even veel ruimte tussen bij de kanten ![]() de achter ass helemaal blank gemaak en in roest werend middel gezet ![]() de grill met de smoke jetta koplampen ![]() volledig nieuwe en sterker start motor ![]() ![]() de 2 achterste wiel rande al helemaal glad geschuurt en in de grond lak gespoten ![]() en dan nu me 63.5 mm uitlaat systeem ![]() ![]() en nog keer ![]() en de eind demper die wel nog vervange woord voor een opmaat gemaakte look a like orgineel gti eind demper ![]() en dan nu spy pic van wat voor kleur de auto gaat worden het is ieder geval porsche kleur ![]() ![]() en nog een keer ![]() dit was de updeat weer van vendaag. ik ga proberen om de boven staande foto weer online te krijgen zo tot die zichtbaar zijn ![]() |
|
|||
|
|||
![]() was nog een foto vergeten de rallye look grill wat zo goed als af is met een booskijker wat op echte mk2 rallye heeft gezeten:P
![]() |