![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ook al ga ik niet dit jaar
![]() Wil ik toch alles zien ![]() Kom mar op met de dikke foto's !!!
MK1 G60.......EATS GAS AND HAULS ASS!! ---------------------------- VW golf mk1 16VG60 RS in the making AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily ![]() WWW.KLEENFREAKS.NL Last edited by Dirk : 11-05-2012 at 20:25. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze foto's van Christoph Tomaschitz kreeg ik al wel te zien vanwegen de polo's
![]() https://www.facebook.com/media/set/...14670178&type=3 |
|
|||
|
|||
![]() volgend jaar 3 week heen geloof ik
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ipv zomervakantie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze ook even hier zetten
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
even tijd voor tijd op sparen , kan er ook nog wel een zomer vakantie af ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ga je nog dit jaar trouwens??
|
|||
|
|||
![]() oow mensen!
het jeukt al aan alle kanten als ik dit zie!!! nog 9 dagen wachten! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() nou al drukte
![]() 6 dagen en ich bin darbei!! 1e x met me 3bg ![]()
Passat 3BG 1.9tdi Highline 2003 ~daily~ golf 2 gti 16v "HIGHTECH" 1987 ~project~ polo classic (sedan) 1.6i 1997 ~girls daily~ golf 2 1.8i aut. manhatten 1989 ~FOR SALE~ passat 35i b4 1.9 tdi 1996 ~SOLD~ |
|
|||
|
|||
![]() Pff ik moet nog 1,5 week wachten
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik ook! ![]() Mja ben nog niet klaar, dat ze maar is opschieten met de adapters, dan kan ik verder! Last edited by Aruniq : 03-05-2012 at 16:48. |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben verder klaar.
Auto gaat nog even langs de poetser volgende week. Ik ga denk ik rond half 3/3 uur 's nachts rijden. Reken ongeveer 12 uur rijden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wij rijden ook vrijdagavond aan, maar vertrekken wel vroeger, hoelaat weet ik nog niet precies, maar wel eerder. Ik reken ook wel een 12 uur, minimaal. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() volgende week, in de nacht van donderdag op vrijdag (10 en 11 mei) rijden wij in 1 stuk. snachts is het lekker rustig, dan hoeft ie niet van de cruise control af.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik zaterdag op zondag nacht. Zit nog te twijfelen. Of om half 3 gaan rijden of rond 10/11 uur zaterdag avond |
|
|||
|
|||
![]() Rij ook volgende week vrijdag nacht aan om half 2, kun je nog een beetje gassen
![]() Vorige keer had ik er 10 uur over gedaan en hoop dit jaar wat sneller (helemaal geen file) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waar blijven de Pics?
|