![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik ben op zoek naar een 16v
blok moet niet afgetrapt zijn !!!!! ik zelf hem een mk1 1800 8v 5bak ! ik zoek iemand die dat ook in kan bouwen aangezien ik zelf niet de middelen heb om het te doen ! |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja weet ik staan er wel meer
maar dan heb ik nog niemand die inbouwd en heb geen zin om eerst een blok te kopen en dan vervolgens van diegene die het inbouwt krijgt te horen dit en dat komt er nog bij nee moet gewoon gelijk ingebouwd worden en verder geen gezeur over ik mis dit of dat begrijp je wat ik bedoel ? |
|
|||
|
|||
![]() aangezien de 16v nooit gemaakt is orgineel in een golf 1 komt er altijd wat bij kijken wat erbij moet om het aan te passen .
maar ik denk niet dat je zo snel iemand zal vinden die het verkoopt en dan ook nog een inbouwd. is namelijk ook best wel een groot klusje ivm de bedrading en uitlaatsysteem wat aangepast moet worden. succes alvast gr domenico |
|
|||
|
|||
![]() bedrading hoeft nie taangepast te worden want als je alles van een mk2 erin zet heb je er geen last van
alleen het spruitstuk en er zijn gasten die dat inbouwen alleen ik weet niet meer waar ze zaten toendertijd was het ergens achter rotterdam maar waar precies weet ik niet meer |
|
||||
|
||||
![]() hg bedoel je? ridderkerk..
|
|||
|
|||
![]() nou bedrading hoeft dus echt wel aangepast te worden hoor anders hebben ze jouw verkeerd op de hoogte gebracht hiervan elke type motor heeft zn eigen soort kabelboom. zekeringkast aansluitingen zijn ook anders van diverse auto's
gr domenico |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een splinternieuwe 2.0 16v liggen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gelul. Er moet altijd vanalles aangepast worden. En ik kan het weten heb het samen met een maat bij zijn Golf 1 gedaan.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
verkoop je dit blok dan?? vraagprijs? |
|
|||
|
|||
![]() Ja staat te koop, 0km, 1.500 euro
|
|
||||
|
||||
![]() hmmz
![]() (maar hou 't wel in gedachten :biggrin: ) |
|
|||
|
|||
![]() Heb nog iets moois om daar op te bouwen ...
Een compressor van Mercedes ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() voeg me ff toe op msn-> vw_hugo@hotmail.com
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog een 16v blok, en misschien een monteur die hem voor je in wil bouwen. Mits je wel alle benodigde onderdelen voor de ombouw aanlevert denk ik dat jullie er wel uitkomen. 't Is in Enschede...