![]() |
|
||||
|
||||
![]() JONGENS IK BEN OP RETRO, dus ken wat meenemen oke
-vw golf 1 wieldopjes ![]() (zie foto voor krasjes) 20 € lijkt me niet gek GERESERVEERD -vw jetta 1 wieldoppen + randen ![]() 30 € lijkt me knap prijsie -momo stuur ![]() incl naaf (erg netjes) 40 € -gti raamstijl plastics gewoon knap, zwart, 20 euro geen geld -golf 1 velgen dopjes die in t hart zitten (die kleine zwarte), en tussen de boutjes klemmen bod gevraagd -stoel rails kapjes, zwart, 5 euro -chopper bike, ![]() niet echt een vw onderdeel maar wel een leuk hebbeding, 150 euro -golf 2 gti velgen, staal, ![]() compleet met alle kapjes, 1 velg vlauw deukje, 45 euro of goed bod MOETE WEG -sparco stoel, ![]() beschadiging in wang, nooit gemonteerd, bod gevraagd -exip velgen, ![]() orgineel (ongespoten), 14" 6J, (4x98)80 euro MOETE WEG ![]() .... Last edited by vwgolf1 : 14-05-2005 at 19:39. |
|
||||
|
||||
![]() Beste vwgolf1,
Vraagprijzen zijn verplicht. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zo dan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gaarne de diameter van het stuur , groeten Alvin
|
||||
|
||||
![]() licht niet in de weg = met een g ipv. ch
|
|
||||
|
||||
![]() hoezo vanaf prijzen?? heb je meerdere?
of bedoel je vraag prijs? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee hab dr niet meer, richtprijze, diameter is: groot (zelfde als std stuur) |
|
||||
|
||||
![]() zie 1st post
Last edited by vwgolf1 : 09-04-2005 at 18:47. |
|
||||
|
||||
![]() stoere fiets!!! hebbuh hebbuh!!!
|
|
||||
|
||||
![]() uperdepup
|
|
||||
|
||||
![]() prijzies ff aangescherpt, bieden mag altijd, fototjes van bepaalde delen op verzoek, have a nice weekend
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mail mij eens een grotere foto van die chopper
La ma : is aanklikbaar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgens mij heb je nog veel meer spul die je kan verkopen lol ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() als ik nogmeer tegenkom laat ik t weten Last edited by vwgolf1 : 09-04-2005 at 18:46. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() waarom doe je ze weg?? heb wellicht interesse... kan niks beloven...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wil bredere velgen (8j's 13" maar liefst 14"), hoor t wel, mvg bart ![]() dus: of te ruil tegen 8 J's 13" of 14" laat maar horen wat u heeft ps: zal r ff apparte fototjes van maken, 1 velg bladerd iets.. Last edited by vwgolf1 : 13-04-2005 at 13:19. |
|
||||
|
||||
![]() hier de foto's van de exip:
zijn aan te klikken e ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() laatste is lak iets gebladerd (lucht onder de lak), dus poetsen en nieuw lakken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() prijsies ff flink aangepast, laat t maar horen jongens...en meide
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kostda stoeltjuh? PB even een prijs als je wil...