![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Goeienavond allen!
Mijn vr6 start opeens niet meer, misschien heel raar, maar er zat geen knipperlicht relais in toen ik hem kocht. Deze heb ik nieuw gekocht en er in gezet, en het lijkt alsof hij sinds ik dat heb gedaan, niet meer wilt starten. Heel raar. Ik heb straks even wat startpiloot in de aanzuigbuis van het luchtfilter gespoten, dan loopt heel even, dus geen brandstof krijgen lijkt mij nu?? Kan iemand helpen? Of zeggen waar ik even naar moet kijken.
__________________
Vw golf 3 VR6 bj 1993 Yamaha R6 '06 |
#2
|
|||
|
|||
![]() en wat doet hij als je knipperlicht relais er weer uit haal??
grtz |
#3
|
|||
|
|||
![]() Ja dat heb ik ook al geprobeerd maar dat helpt niet.
__________________
Vw golf 3 VR6 bj 1993 Yamaha R6 '06 |
#4
|
|||
|
|||
![]() misschien je relais 109 of brandstofpomprelais overleden (uit me hoofd relais 167)
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() lus ff de brandstofpomp in de tank door als ie pompt moet ie starten.
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Oké dank je, ik ga het eens proberen.
__________________
Vw golf 3 VR6 bj 1993 Yamaha R6 '06 |
#7
|
||||
|
||||
![]() er zit een massa draad een draad voor de vlotter en een voor de pomp ik weet zo niet welke je hebben moet zou ik morgenavond later wel even kunnen opzoeken voor je de start onderbreker regelt het signaal naar de pomp
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() toevallig geen stekkers losgeraakt uit de zekeringskast?
zelf pas ook gehad ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() normaal kan dat niet want hier zit een schuif op die dit beveiligd
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Vandaag na een paar dagen weer eens proberen te starten, en het was starten lopen!!
Maar na 10 min viel hij plots uit, en daarna niks meer. Relais is goed, gecontroleerd!! Maar ik twijfel over mijn pomp, ik heb de slang van de toevoer eraf gehaald, en even gestart. Komt bijna niks uit.. Kan dat ook aan mijn startonderbreker liggen?? Lijkt me sterk, omdat hij net wel startte en pas na 10 min de geest gaf.
__________________
Vw golf 3 VR6 bj 1993 Yamaha R6 '06 |
#11
|
|||
|
|||
![]() Startonderbreker zou kunnen maar dan zou die helemaal niet moeten aanslaan.
Pomp zou meer logisch zijn dat die zwaar draait en naar mate die warmer wordt nog moeilijker gaat draaien en dan minder opbrengst heeft. Meten is weten dus begin vooraf aan.
__________________
Golf Rallye Golf 8 GTI Caddy 2.0TDI |
#12
|
||||
|
||||
![]() als de pomp normaal aangaat spuit ie echt hard levert iets van 3 bar ofzo (ergens eens hier op forum gelezen) is dit niet het geval kan ie idd stuk zijn
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]() Hij doet het weer!!! Pomp was toch kapot!!
__________________
Vw golf 3 VR6 bj 1993 Yamaha R6 '06 |