Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 05-10-2012, 16:49
nickyy nickyy is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 392
Default Vr6 start niet meer

Goeienavond allen!

Mijn vr6 start opeens niet meer, misschien heel raar, maar er zat geen knipperlicht relais in toen ik hem kocht. Deze heb ik nieuw gekocht en er in gezet, en het lijkt alsof hij sinds ik dat heb gedaan, niet meer wilt starten. Heel raar.
Ik heb straks even wat startpiloot in de aanzuigbuis van het luchtfilter gespoten, dan loopt heel even, dus geen brandstof krijgen lijkt mij nu??

Kan iemand helpen? Of zeggen waar ik even naar moet kijken.
__________________
Vw golf 3 VR6 bj 1993
Yamaha R6 '06
Reply With Quote
  #2  
Old 05-10-2012, 19:58
antoine91 antoine91 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 450
Default

en wat doet hij als je knipperlicht relais er weer uit haal??

grtz
Reply With Quote
  #3  
Old 06-10-2012, 11:47
nickyy nickyy is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 392
Default

Ja dat heb ik ook al geprobeerd maar dat helpt niet.
__________________
Vw golf 3 VR6 bj 1993
Yamaha R6 '06
Reply With Quote
  #4  
Old 07-10-2012, 14:49
THE-WISHMASTER THE-WISHMASTER is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 61
Default

misschien je relais 109 of brandstofpomprelais overleden (uit me hoofd relais 167)
Reply With Quote
  #5  
Old 07-10-2012, 15:41
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

lus ff de brandstofpomp in de tank door als ie pompt moet ie starten.
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
  #6  
Old 07-10-2012, 19:09
nickyy nickyy is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 392
Default

Oké dank je, ik ga het eens proberen.
__________________
Vw golf 3 VR6 bj 1993
Yamaha R6 '06
Reply With Quote
  #7  
Old 07-10-2012, 21:02
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

er zit een massa draad een draad voor de vlotter en een voor de pomp ik weet zo niet welke je hebben moet zou ik morgenavond later wel even kunnen opzoeken voor je de start onderbreker regelt het signaal naar de pomp
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
  #8  
Old 08-10-2012, 09:01
Newskoolratz Newskoolratz is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 74
Default

toevallig geen stekkers losgeraakt uit de zekeringskast?
zelf pas ook gehad
Reply With Quote
  #9  
Old 08-10-2012, 16:17
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

normaal kan dat niet want hier zit een schuif op die dit beveiligd
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
  #10  
Old 08-10-2012, 18:06
nickyy nickyy is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 392
Default

Vandaag na een paar dagen weer eens proberen te starten, en het was starten lopen!!
Maar na 10 min viel hij plots uit, en daarna niks meer.
Relais is goed, gecontroleerd!!

Maar ik twijfel over mijn pomp, ik heb de slang van de toevoer eraf gehaald, en even gestart. Komt bijna niks uit..
Kan dat ook aan mijn startonderbreker liggen?? Lijkt me sterk, omdat hij net wel startte en pas na 10 min de geest gaf.
__________________
Vw golf 3 VR6 bj 1993
Yamaha R6 '06
Reply With Quote
  #11  
Old 08-10-2012, 21:27
Rallye Rallye is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,188
Default

Startonderbreker zou kunnen maar dan zou die helemaal niet moeten aanslaan.
Pomp zou meer logisch zijn dat die zwaar draait en naar mate die warmer wordt nog moeilijker gaat draaien en dan minder opbrengst heeft.
Meten is weten dus begin vooraf aan.
__________________
Golf Rallye
Golf 8 GTI
Caddy 2.0TDI
Reply With Quote
  #12  
Old 09-10-2012, 16:51
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

als de pomp normaal aangaat spuit ie echt hard levert iets van 3 bar ofzo (ergens eens hier op forum gelezen) is dit niet het geval kan ie idd stuk zijn
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
  #13  
Old 23-10-2012, 16:21
nickyy nickyy is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 392
Default

Hij doet het weer!!! Pomp was toch kapot!!
__________________
Vw golf 3 VR6 bj 1993
Yamaha R6 '06
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum