![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het was alweer een paar jaar geleden dat ik in Ocean City was voor H2Oi, dus het moest er maar weer eens van komen.
Zoals altijd huren we met de hele club een huis af op Philadelphia Avenue, en aangezien Ocean City maar 2 main streets heeft, komt iedereen daar voorbij rijden. Na een paar dagen in Philly, ben ik daarom als altijd een week lang niet verder dan de veranda van het huis gekomen, op wat tripjes naar Pickle's Pub aan de overkant, Dunkin' Donuts op de boardwalk voor ontbijt, de outletmall in Rehoboth en de MK1 GTG ![]() Ben maar een uurtje naar de show geweest, venue was vrij klein en veels te druk. Zoals altijd een geweldige week met de club gehad, hoogtepuntje was wel een ritje in de Zonker (zeldzamer dan een Limited!) Al mijn foto's staan hier op facebook: https://www.facebook.com/media/set/...=1&l=42b97196ae maar hier is een kleine selectie: the DCI house ![]() introducing Stroh 80 to Ugly Bastid en Esher ![]() 15% alcohol infused chocolade slagroom! ![]() O ja, en wat auto's enzo.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Marcski : 03-10-2012 at 19:56. |
|
||||
|
||||
![]() en de show:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Marcski : 03-10-2012 at 19:42. |
|
||||
|
||||
![]() Vet! Daar moet ik ook nog eens een keer heen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is dat de Magnum? Die twee stonden toen in NL klaar voor de VS
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Whooo wat een gave kar! Hier nog een topic |
|
|||
|
|||
![]() Party en een dikke meeting, wat wil je nog meer?
|
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit. |
|
|||
|
|||
![]() Dat huis komt ook voorbij in de Wagenwerks clip van een jaar of wat geleden of niet?
Ziet er vet uit allemaal. De show zelf lijkt mij ook het minst boeiende...
|
||||
|
||||
![]() Waarschijnlijk wel, we huren al 6 jaar hetzelfde huis af en onze club is redelijk berucht
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Filmpje! Last edited by Marcski : 06-10-2012 at 13:08. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd.....zwaar OK ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Evan, maatje van Paul (obviously ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zoiets dacht ik al ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog een:
Last edited by Rick : 06-10-2012 at 13:39. |
|
|||
|
|||
![]() Sieg heil op die Benz???
|
|||
|
|||
![]() haha ja. Denk dat het hier iets minder gewaardeerd wordt.