![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo beste forumleden,
omdat volksforum al heel veel problemen heeft opgelost voor mij in het verleden dan toch maar beslist voor me even te registreren en voor te stellen alvorens ik met men probleem naar voor kom,daarvoor maak ik wel een nieuwe topic ![]() mijn naam is jimmy,29 jaar,samenwonend in zwijnaarde (gent) belgie en een 2,5 jarig zoontje dat een echt engeltje is(meestal ![]() techniker van beroep,altijd aan daf vrachtwagens gewerkt,en tot onlangs in een saabgarage. ik ben een die-hard gt5 fan(ps3),mensen die met mij willen cruizen mogen me altijd toevoegen ![]() men nickname is al vele jaren jsixty,vandaar ik deze ook hier ga gebruiken. ik ben nu in bezit van een mooie onverprutste golf 2 fire & ice edition, deze gekocht in nogal een verwaarloosde staat,maar is intussen al bijna helemaal naar men zin. hier lag oorspronkelijk een 1.8i rp in..maar laten we eerlijk zijn..deze motors zijn een echte teleurstelling. dus dan maar onlangs een g60 motor ingelepeld ![]() over deze wagen ga ik nog een topic maken,want deze heeft nu onlangs een oliedruk probleem gekregen,maar daar heb ik het later wel over. verder heb ik nog een originele saab 9000 carlsson met 206pk standaard. die nu opzij staat voor een volledige revisie voor dan wat meer pk's tegaan draaien..maar verder ga ik het niet meer hebben over een saab op volksforum. nog een lijstje van auto's die ik in het verleden heb gehad. -crx 16 16v met scherpe nokken(gesloopt) -crx 1.4(verkocht)met 2 bussen olie dat die jongen thuis raakte ehehe -civic 1.5 coupe 94(verkocht) -golf 2 gti 8v 91 blauw(gesloopt) -golf 2 gti 8v 90 zwart,met vele motor upgrades(verkocht) -golf 2 gti 8v 91 wolfsburg ed.donkerblauw(verkocht) -golf 2 gtd 90 oak green(verkocht) -corrado g60 u9 89 wit(verkocht) en waarschijnlijk vergeet ik nog wel een paar wagens lol. mijn honda days zijn trouwens al een paar jaar voorbij,geen haar op mijn hoofd denkt eraan ooit nog een honda aan te schaffen ![]() ![]() ze zijn duur in benzine en vooral olie ![]() dit was het zo een beetje..als er vragen zijn stel ze maar ![]() tot een later topic ![]() grtzz jim |
|
||||
|
||||
![]() Welkom Jimmy,
Verder geen vragen, duidelijk verhaal..... Maar eh, zoveel auto's dat schreeuwt om foto's !!!!! Dus kom maar op.
|
|||
|
|||
![]() hey bedankt,
daar ga ik komend weekend wel eens werk van maken en zal ze dan posten in het nieuwe topic die ik dan ga doen over de fire & ice.. van de vw's heb ik zeker foto's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2X ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Uwe 2 is demax, ik kan het getuigen ![]() Welkom maateke. gtrjs lorenzo |