![]() |
|
|||
|
|||
![]() O2A versnellingsbak. komt van een ABF motor af. eventueel heb ik toebehoren voor inbouw in Golf 2.
![]() ![]() ![]() Vraagprijs bak: € 150 vraagprijs toebehoren : € 40 Last edited by Danos : 29-04-2012 at 15:36. |
|
|||
|
|||
![]() hallo
kan ik deze ook op en 1.8 20vt gebruiken in een mk 1 cabrio?
|
|||
|
|||
![]() Dat durf ik je niet te zeggen eigenlijk, misschien dat iemand anders hier het wel weet?
|
|
||||
|
||||
![]() jup dat kan.
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Bedoel je met toebehoren de aandrijfassen om deze bak in golf 2 te hangen? en dus G60 assen met 100mm homokineten?
En zijn deze ook los te koop?. Of heb jij 90mm flenzen op die bak gehad, omdat er losse flensen naast liggen?
|
||||
|
||||
![]() Dat zijn flenzen van een 020 bak.
|
|
|||
|
|||
![]() de losse flenzen horen bij de assen. de flenzen op de bak zijn nog voor de golf 3. vraagprijs is € 40
Last edited by Danos : 08-05-2012 at 22:15. |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
met aangepaste steunen wel. gr |
|
|||
|
|||
![]() nog steeds aanwezig!
vraagprijs is nu € 125 |
|
|||
|
|||
![]() Danos, misschien is het een idee om de specifieke bak-code te vermelden, voor de zekerheid.
Bijvoorbeeld mijn bak: 02A ASD. De motor waar een bak aan hing wil denk ik niet gelijk zeggen wat voor bak het precies is: ik heb een 1Z motor, waar die bak bij hoorde.. maar ik heb andere auto's gezien met een 1Z motor met een andere bak erop (CTN geloof ik). Succes met de verkoop! ![]() ![]() Last edited by SciroccomTDI : 08-08-2012 at 14:18. |
|
|||
|
|||
![]() oke..ik zal eens kijken wat er nog meer opstaat. bedankt voor de tip!
|
|
|||
|
|||
![]() en dan heb je dit soort lijsten:
http://www.clubgti.com/showthread.p...v-20vt-OR-TDi-O maar die vertrouw ik niet helemaal.Je kan namelijk meerdere lijsten vinden die elkaar tegenspreken. Dan maar in ETKA kijken welke tandwielen er in zitten en zelf rekenen ![]() Of je moet al ergens een officiele lijst zien te vinden van huize VAG. |
|
|||
|
|||
![]() wat is de versnellingsbak code?
|
|
|||
|
|||
![]() De bak code is CDA .
Gelijk een nieuw upje met prijsverlaging..nu €100 |