![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hier een nieuwe set raamrubbers voor een Golf 2 met chromenbiezen.
De set komt bij de volkswarenhaus weg, en de rubbers zijn nieuw en speciaal gemaakt voor Golf 1 biezen. De set bestaat uit: - voorraamrubber met chromenbies en afdekapje voor de uiteinden van de bies - 2 zijraamrubbers met chromenbies een 2 afdekkapjes voor de uieinden van de bies. - extra lengte chromen bies. Ik heb voor de set 219 euro betaald, 19 euro voor 4 meter extra chromenbies, en 9 euro voor de afdekkapjes. Enige wat mist is het achterraamrubber. Check voor meer info ff de site van de volkswarenhaus. Mijn prijs is 175 euro. Ik heb eventueel tegen meerprijs nog een complete set chromenbiezen voor in nieuwe type deuren. Voor vragen, stuur maar ff een PB. [IMG] [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] |
|
||||
|
||||
![]() omhoog, prijs is over te praten !!
|
|
||||
|
||||
![]() is dit set voor golf 1 of 2..? in de advertentie titel staat golf 2 namelijk en in de tekst staat golf 1..? en is het voor 3 deurs? en oude type.. golf 1/2? en de rubbers van de voordeuren ? heb je die ook of staat die niet op de foto?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn rubbers voor in een golf 2 maar zo aangepast dat er een bies in past van een golf 1. Het is voor een 3 deurs, want een 5 deurs heeft geen zijramen toch ??? En ja ik heb nog een set rubbers met biezen voor de voor deuren, en die staan niet op de foto. Voor meer info stuur maar een PB met vragen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Achterruit van 'n mk2 heeft geloof ik ook geen chromen biesjes gehad, dus daarvoor kan de nieuwe eigenaar gewoon z'n eigen laten zitten.
|
||||
|
||||
![]() Oud of nieuw type deuren?
|
|
||||
|
||||
![]() nieuwe vraagprijs 120 euro
|
||||
|
||||
![]() Eventueel ook complete set voor nieuw of oud type, dus met de randen voor in de deuren