![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Zijschermen Golf 2 (roestvrij) samen 25 euro. ![]() Hoedenplank golf 2 10,- euro ![]() EV Zekeringkast 10-, euro ![]() Tellerbak GTi 25,- euro ![]() Luchthapper 10,- euro Wil je alles hebben? 50,- euro omdat er ruimte moet komen! Last edited by Pedaalemmer : 29-12-2005 at 19:24. |
|
||||
|
||||
![]() Afneembare trekhaak golf 2 15 euro
|
|
||||
|
||||
![]() G60 Voor- en achterbumper verkocht
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
fototje? en hoeveel moeite gaat het me kosten om hem om te bouwen voor een Jetta?
|
||||
|
||||
![]() ![]() voor jetta mk2 moet het geen probleem zijn lijkt mij. Volgens mij zijn dat dezelfde ophangpunten. Ik heb zelf geen ervaring met jetta alleen maar met golf mk2 dus daar kan ik je geen zeker antwoordt opgeven. |
|
||||
|
||||
![]() Ampere meter verkocht!
|
|
||||
|
||||
![]() had jij nog intresse in dat complete dakplaat met orginele schuifdak en hemel??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope..we hebben er al eentje liggen. Maar toch bedankt. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
IS HET ZELFDE ALLEEN DE HOES IS ANDERS past niet op een dikke bumper ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoes welke hoes? Anyway hij kwam van een fire and ice af..dikke bumpers dus met welis waar een uitsparing voor de trekhaak. |
|
||||
|
||||
![]() En omhoog you gooooooooo....!
|
|
||||
|
||||
![]() Alles voor 5 tientjes!
Dus: - Zekeringkast - Zijschermen - Cockpitje - Trekhaak - Hoedenplank - Luchthapper Koopje al zeg ik het zelf! |
|
||||
|
||||
![]() die luchthapper is zeker van een golf 1???
Mzzl, Arjen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jup |
|
||||
|
||||
![]() Die tellerbak is zeker van een oud type? Zoek eigenlijk iets voor mijn 1.6. Maar nu ik op die tellerbak dat er een econoom meter o.i.d. opzit? De tellerbak is zeker van het oude type voor 88?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geen flauw idee hij werkt niet op de mijne (85) |
|
|||
|
|||
![]() hey welke kleur hebben die zeischermen? zwart of blauw? als ze zwart zijn heb ik wel interrese als je ze kunt opsturen!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
donker grijs |
|
|||
|
|||
![]() srry kan ik er nix mee! bedankt iig!
|