![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te Koop aangeboden.
Golf 2 van bouwjaar 1983(eerste type) Voorzien van een golf 3 tdi afn motor.(218dkm) Motor is dankzij zijn RVS uitlaatsysteem van 63,5mm en een chip goed voor +-150pk. Carosserie tijdje terug overgespoten, GEEN roest. Auto is voorzien van een compleet netjes recaro interieur en porsche c2 velgen. Lekker Zuinig, snel en goedkoop rijden. Auto gaat weg met pijn in het hart wegens aanschaf gezinsauto. Auto staat uiteraard compleet gekeurd als diesel op kenteken, Motor licht er super netjes in, geen prutswerk. Biedingen op marktplaats worden niet serieus genomen. De vraagprijs voor de auto bedraagd 4850 euro, bieden mag maar hou het reeel en dan graag via mail,telefoon of naast de auto. Is het bod niet naar mijn zin, dan houd ik de auto zelf. De serieus geinteresseerde Belt mij voor meer informatie en of interesse. 0627236841 Mvg Doede Henni ![]() ![]() ![]() ![]() Nogmaals, voor vragen en of interesse. bellen vind ik altijd het prettigst. 0627236841 Last edited by Dude46 : 05-11-2012 at 19:30. |
|
||||
|
||||
![]() Kick itt! Eventueel te ruil voor golf 4/5. Voorkeur gaat uit naar verkoop
|
|
||||
|
||||
![]() Een vraagje. Wat voor luchtfilterbak heb je gebruikt?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oud type caddy |
|
||||
|
||||
![]() En weer bovenaan
|
|
||||
|
||||
![]() Goed bod word in overweging genomen.Inruil andere diesel of evt benzine auto behoort tot de mogelijkheden.
Last edited by Dude46 : 10-11-2012 at 17:58. |
|
||||
|
||||
![]() Upperdepupp. Geen interesse in deze keurige auto?
|
|
||||
|
||||
![]() Prijsdrop. Bod vanaf 3900word serieus genomen. Anders komt er een pompverstuiver in en gaan we lekker door met de type2.
|
|
||||
|
||||
![]() upppp.
Dit weekend schade gereden, linkerachterzijde zit in elkaar. dus bij deze belastingvrij 1983 casco als TDI op kenteken te koop. bel voor meer informatie en wat er eventueel kan worden overgenomen aan deuren/ramen etc. motor / interieur/ wielen etc etc houd ik allemaal zelf. 0627236841 |
|
||||
|
||||
![]() Casco kan hersteld worden met nieuw zijpane en nieuwe dorpel. De plaats waar de auto nu staat moet deze weg. Vandaar voor rollend redelijk kaal casco 250euro.
Tdi op kenteken en kleur grijs op kenteken! 250 euros |
|
|||
|
|||
![]() Ik denk dat als je een foto hebt, dat mensen kunnen inschatten hoeveel werk het is om de schade te repareren. Succes met de verkoop
|