![]() |
|
||||
|
||||
![]() stuurkolom grote naaf 25€
![]() korte achterlichten links en rechts 12€ ![]() kniebalk 10€ ![]() handrem 10€ ![]() kofferklep met rubber en scharnieren, geen roest 25€ ![]() achteras met stabi, trommels zijn uit elkaar gehaald (voor de handremkabels die ik nodig had) maar compleet, ideaal voor de stabi dus ![]() ![]() ![]() af te halen in Brugge/BE of opsturen Last edited by dubster.be : 23-11-2012 at 17:23. |
|
|||
|
|||
![]() beste,
ik zoek nog een hoedeplank, kan u mij daar mee helpen? ook zoek ik deurbakjes. de vloermat wil ik ook wel. heeft u dit allemaal liggen? kom van achter leuven maar ik ga vaak naar de zee dus we kunnen wel iets afspreken dan. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
beste, helaas waren al deze onderdelen reeds verdwenen verdere details en update van onderdelen volgt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat zou verzending naar NL kosten voro die Servo set??
Ik heb er namelijk wel belang bij.. Gr Dennis. |
|
||||
|
||||
![]() heb jullie beide pb bestuurd maar ter info vermoed ik 18 Ã* 22€
|
|
|||
|
|||
![]() Als je mij je gegevens even mailt mag je het setje als verkocht beschouwen..
Gr Dennis. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dennis de set is zo goed als zeker verkocht, sorry. Waren een 5tal mensen die er dezelfde dag opeens belang bij hadden blijkbaar ![]() ik hou je op de hoogte moest de koop niet doorgaan, is ie voor jou ![]() groeten klaas |
|
||||
|
||||
![]() verkoop je de 100mm aandrijfassen ook los? Heb wel interesse
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb je niet een pb gestuurd maar even voor de anderen ook. Cardans en versnellingsbak zijn onder voorbehoud verkocht. zo niet laat ik het weten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo
ik ben wel geinterreseerd in die vooras met remmen en stabi delen compleet. hoe zijn de schijven en klauwen nog? Ik weet niet of je eventueel vaker in gent moet zijn of richting limburg moet, maar eventueel ophalen mag ook geen probleem zijn. laat maar even weten of dat je ze nog hebt groetjes douwe ps je pm zit vol |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
Heb je de koffermat nog ? Heb hier wel interesse bij. mvg, Christian
|
||||
|
||||
![]() up
|