![]() |
|
||||
|
||||
![]() we gaan in dit weekend voor mn vader een T2 uit 1969 ophalen, ben ook ik erg blij mee
![]() plannen zijn eigelijk simpel: omlaag en knap bijhouwe.. zo is ie nu: ![]() zo zal ie moete worde ![]() ![]() of zo :p ![]() zogouw ie voor de deur staat zal ik nog s wat fototjes posten Last edited by vwgolf1 : 19-05-2005 at 12:09. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zo is ie nu, en zo moet je hem houden!! dat verlagen is toch zonde von zo'n mooie T2a uit 1969! kijk, een schilderbeurt, een vervraaiing is natuurlijk altijd leuk, maar laag, nee doe dat nou niet! |
|
||||
|
||||
![]() @Rico: Ben je van de anti verlagingsjehova's ofzo? Laat die jongen lekker met zijn (vaders) auto doen wat hij wil. Niemand vraagt jou toch ook niet om je bus te verlagen?
@vwgolf1 : Vette bus man. Coole pa heb je als ie er laag mee gaat rijden. Ben erg benieuwd naar de foto's. Succes! Last edited by Oskar : 19-05-2005 at 12:45. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
LOL... Rico heeft gewoon `n hekel aan verlagen :p Quote:
idd ik zie mijn pa nog niet z`n auto verlagen :p hij wou een keer een rondje mee in mijn golfje toen ie net verlaagd was. hehehe... we waren net 10 meter weg... "draai maar weer om"... LOL ![]() gaaf bussie kerel!! succes ermee!!
|
||||
|
||||
![]() ziet er sjiek uit hoor!!!!
en omlaag maar ja :-) .... |
|
||||
|
||||
![]() Idd op zijn reed die bus, hoog is voor ouwe mensen omdat dat makelijker in/uitstapt.
Zakken met dan ding. Iron cross aan de zijkant zo staat wel heel leuk.
|
|||
|
|||
![]() tuurlijk omlaag, mooi man!!! sowieso doen!!!
maar ff twee kritische vraagjes bij dat mooie busje... wat is er met de luchtinlaten bovenin-achter gebeurd? of is het wel origineel zo? ben er nog niet over uit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
luchtinlaat lijkt mij niet gebruikelijk...maar in deze zit ie wel (optioneel toen dr tijd ? ![]() ik ben erg benieuwd.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die 3 louvre'tjes zitten standaard op een gesloten bestelbus ... dient ter (ont)luchting van de laadruimte |
|
||||
|
||||
![]() Echt een vette bus zeg!!!!!
En van mij mag ie best zakken hoor! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
GAAN WE SCHELDEN????? ![]() Nee ik ben geen anti verlaginsjehova, maar een PRO ORIGNIEEL of zoveel mogelijk aanhanger. heb je er problemen mee dat ik het op het forum zet? dan zal ik overwegen om het niet meer (zo vaak) te doen of om het anders te omschrijven. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @rico : Ik scheld je niet uit hoor, ik vraag me alleen wat af...
Het is zo jammer dat er altijd wel mensen zijn die anderen vertellen wat ze wel of niet met hun auto moeten doen. Het is hun eigen auto (of die van hun vader) en volgens mij mag je er dan toch echt mee doen wat je zelf wilt. Kijk als iemand van plan is zo'n busje compleet te gaan verzagen kan ik begrijpen dat er wat van gezegd wordt. Zou ik ook doen. Maar verlagen is omkeerbaar en dus niet zo erg. Overigens rijd een verlaagde bus een stuk prettiger dan een "hoge". Zeker in Flevoland waar je vrijwel altijd zijwind in de wielkasten hebt. Als ik er echt een probleem mee zou hebben had ik je wel een pm gestuurd. Dit was semi serieus en kwasi lollig bedoeld. Doe ermee wat je wilt... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja dat klopt, en HEEEL VEEEL drempels, waar je met je verlaagde bus niet over heen kan ![]() ![]() ![]() ![]() Quote:
Dit is waar ik ook voor ben, behalve dat verhogen dan, dan kan ik niet meer instappen. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ikke wel ![]() ![]() ontopic: een typeplaatje op die plek is wel leuk man!!! zou ik laten zitten denk ik! |
|
||||
|
||||
![]() He Vwgolf1,
Hele fraaie bus kerel !!! Mijn vader is wel een beetje "into kevers" (hij heeft er vroeger ook maar 7 gehad ![]() ![]() ![]() En inderdaad..........................LAAAAAAAAAG moet ie zeker !!!! evt ff een paar bredere velgen eronder (niet dat dit niet mooi is hoor). Ps: Willen jullie Rico niet zo plagen hier !!!!! Laat hem toch ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grtz................. LRR
|
||||
|
||||
![]() Mooie bus man, en met dat kruis op de zijkant is super
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Rico is daar anders ook bijna mee besig ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
ja, dank je! maar ik bedoelde het toch net iets anders ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Mannen, ik heb de oplossing: AIRRIDE! Iedereen blij! ![]() ![]()