![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hi busvrienden,
ik heb momenteel een single cab T2a uit '70 hier zit origineel IRS onder met 5 gaats wielen nu zijn de toekomst plannen om hier over de 100PK in te lepelen Wie kan mij vertellen wat voor een versnellingsbak ik moet gebruiken en past dit zonder aanpassingen, de bak die er nu in zit is goed!! mischien ruilen? Groeten, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#2
|
|||
|
|||
![]() Ook jij kunt een lange (latere) T2b bus bak gaan monteren,je moet dan alleen wel
je T2a vliegwielhuis overzetten,omdat een T2a de bovenste bak(ophang)oren mist, die een T2b wel heeft. Jouw T2a bak hangt (net zoals een spijlbus) in een "vork",dus vandaar dat je je vliegwielhuis moet gaan overzetten. Geen probleem,Waldorf heeft het ook gedaan met zijn '71er T2a panel |
#3
|
||||
|
||||
![]() Jouw T2a bak hangt (net zoals een spijlbus) in een "vork",dus vandaar dat je je vliegwielhuis
moet gaan overzetten. Geen probleem,Waldorf heeft het ook gedaan met zijn '71er T2a panel[/QUOTE] Bedankt, het lijkt momenteel wel even op een v-bak forum. is er nog een bepaalt type/jaartal met de meest gunstige overbrenging?
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#4
|
|||
|
|||
![]() De enige vierbak met een lange eindoverbrenging heeft als code CP,dus daar
moest je maar eens naar op zoek. Past nu zonder problemen achter je standaard type1 motor,pas als je een dikke type4 gaat monteren moet er wat aangepast gaan worden. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt voor de info, de motor (type4) heeft al in een type 3 gehangen dus die heeft geen aanpassingen meer nodig, de bak zal iets uitgeslepen moeten worden toch??
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |