![]() |
|
|||
|
|||
![]() Afgelopen weekend maar eens begonnen aan wat opruimwerkzaamheden in de garage om ruimte te maken voor de winter-werken, en daarbij stuitte ik op een bult spul die van mijn part de deur uit mogen, dus even een groot opruimings-topic!
Voor alles geld; het is gratis op te halen in Doorn, midden in Nederland aan de A12, of te verzenden tegen kosten koper (meeste komt dan uit op 6,75 euro via een PostNL Basispakket). Voor vragen, stel ze me gerust via PM, dat gaat het snelst. Revisie-set voor schakelmechaniek van FEBI, voor bv schakelpook van 86c of oude Golfjes. 2 sets in totaal, slechts 1 doosje erbij, 2e set heeft de hond het doosje van te pakken genomen tijdens het foto's nemen :roll: :lol: Nummers ter controle te zien op de 2e foto! GERESERVEERD ![]() ![]() Luchtroosters Polo 6N2, niets kapot, alles werkend, en incl. dimmer voor interieurverlichting. Vraagprijs: 20 euro. ![]() Complete "onderzijde" 6N2 dashboard, in de kleur "off-black", leuke als je bv de licht-grijze variant hebt en nu graag wat donkerder wilt. Alles erbij, middentunnel, afdekkapje, kastje, etc. Vraagprijs: 60 euro. ![]() ![]() Bosch luchtmassameter (LMM), goed functionerend gedemonteerd, niet nodig aangezien ik stand-alone motormanagement rijd. Passend op vele grotere VW motoren, zowel benzine als diesel. Check de onderdeelnummers op de foto om zeker te zijn of hij passend is voor jouw motor aub! PASSEND OP MOTORCODES; AGU AGN AJL MEX Vraagprijs: 35 euro. ![]() ![]() Set (4) injectoren, afkomstig van een 1.8T 20v met motorcode AGU (150pk). De "dikke" variant, mogelijk ook passend op G60? Goed functionerend gedemonteerd, niet nodig gehad ivm dat ik zelf met grotere injectoren rijd. Vraagprijs: 65 euro. ![]() Worthersee Tour 2010 drinkbekers! Leuk gadjet, grote kunststof drinkbekers, ook als pennenbakje te gebruiken op je bureau (ik spreek uit ervaring :P ). Vraagprijs: 2,50 per stuk, of 10 euro voor alle 5. ![]() Silicone slang / connector, ook wel een "hump hose" genoemd voor flexibele verbinding. Van HGP Motorsport, en 63,5mm diameter (2,5 inch). In goede staat, niet vies/vuil/gescheurd/beschadigd. Vraagprijs 10 euro. ![]() Originele BBS Designline emblemen, 56mm buitendiameter, passend op oa BBS RA of de 2-delige BBS'en zoals geleverd onder Polo 6N2 GTI of Golf 4 GTI. Nieuw en ongebruikt, kom je niet snel een tweede set van tegen, zeker niet in deze staat. Prijs: 60 euro. ![]() ![]()
Join the VW Polo-madness on Facebook! -> https://www.facebook.com/VWPoloClubHolland Last edited by JarnoVWPolo6N : 10-01-2013 at 10:31. |
|
||||
|
||||
![]() Ik had graag de Kill switch gehad Jarno
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Audio - voeding - kabelset voor versterker, bestaande uit;
- ruim 5 meter 35qmm voeding-/massa-kabel, zeer flexibele kabel! Gemakkelijk om in allerlei rare hoeken te drukken; - aantal bijpassende kabel-ogen; - grote zekeringhouder, incl. 2 x 100Ampere wafelzekering; - 2 vergulde accupolen, 1x + en 1x - Vraagprijs voor het geheel: 65 euro. ![]() ![]() ![]() ![]() Tulp hoek-connectoren, makkelijk om je versterker in te bouwen bij weinig ruimte. Vraagprijs: TEAB. ![]() JBL P25T tweeter-set, incl. houders/inbouwraampjes, filters, etc. In goed werkende staat. Vraagprijs: TEAB. ![]() Audi A3 8L voor knipperlichten van FK, helder glas met zwarte achtergrond, nieuw en ongebruikt! Vraagprijs: 12,50. ![]() Afdekkapjes voor 6N achter de zijspiegels boven je deurpaneel vooraan. Bekleed in de zwarte stof waarmee Audi haar hemeltjes bekleed. Overbodig ivm 6N2 deurpanelen ombouw. Nog nooit gemonteerd gehad. Vraagprijs: 10 euro. ![]() Afdekkapjes voor 6N achter de zijspiegels boven je deurpaneel vooraan. 1 zijdeglans zwart gespoten, 1 origineel. Overbodig ivm 6N2 deurpanelen ombouw. Nog nooit gemonteerd gehad, leuk om bv tweeters in te verwerken. Vraagprijs: TEAB. ![]() 6N afdekkap voor over de tellerbak, in zeer goede en onbeschadigde staat. Vraagprijs: TEAB. ![]() Hele bult aan kapjes, raamslingers, schakelaars, etc. voor onder andere 6N, 6N2, 6K, 6X, 6H, 6H2, stuur me maar een PM met wat je zoekt, spul op de foto is slechts het topje van de ijsberg! Vraagprijs: nader overeen te komen. ![]() ![]() Tellerbak Polo 2F, in nette staat. Vraagprijs: 25 euro. ![]() Tellerbak 6N eerste model-reeks, met witte tellerplaten, rode centrale verlichting en groene displays en tellernaalden. In goed werkende staat. Vraagprijs: 65 euro. ![]() Originele antenne-"spriet", in nette staat en niet uitgedroogt of dergelijk. Vraagprijs: TEAB. ![]() 6N kentekenverlichting, in goede staat, incl. lampjes. Ik heb er eventueel ook nog LED-lampjes voor, in de kleur wit. Vraagprijs: 10 euro. ![]() Originele brandstofpomp afkomstig van een 6N2 GTI 1.6 16v met motorcode ARC. Circa 120.000km ervaring, en in goed werkende staat uitgebouwd. Uitgebouwd wegens inbouw grotere pomp voor mijn 1.8T. Vraagprijs: 50 euro. ![]()
Join the VW Polo-madness on Facebook! -> https://www.facebook.com/VWPoloClubHolland Last edited by JarnoVWPolo6N : 10-01-2013 at 10:32. |
|
|||
|
|||
![]() Aangepast en UP!
|
|||
|
|||
![]() Verkochte onderdelen verwijderd uit de lijst, en UP! voor de rest, doe me gerust een bod via PB.