![]() |
|
|||
|
|||
![]() Eventueel te koop.
Omdat ik zelf toch de drang naar een mk2 blijf houden, mag de Passat weg, bij onvoldoende belangstelling maak ik hem de komende winter helemaal naar mijn eigen zin en blijf ik er lekker zelf mee rijden... VW Passat 1.8i (rp). Kleur zilvergrijs. Bj 1989. KMstand 164850. APK tot 25-5-13. Leuke auto die goed loopt, koppelt, schakelt en remt. Afgelopen tijd super veel onderhoud gehad, facturen aanwezig: 2011: (152.000km) koppakking, distributieriem, waterpomp enz. nov. 2012: (164600) remschijven en blokken voor, remmen achter, 2 handremkabels, wielremcilinder la, 2 wiellagers achter, uitgelijnd. Ook optisch is er het een en ander veranderd aan de Passat: - Schroefset 1 jr oud nog goed gangbaar. - Sportstuur uit een Polo G40. - GT lijstenset rondom. - Kanteldakje. - US lights (knipperlichten branden als stadslicht). - Trekhaak. - Middendemper vervanger (zwaarder geluid). - Staat op dit moment op oem 14" VW lichtmetaal met nieuwe banden. De Audi wielen zijn er NIET meer bij ! Kortom een degelijke en technisch prima onderhouden Passat die weinig gelopen heeft. Is niet nieuw en heeft dus best een krasje of een putje maar niks extreems gezien de leeftijd. Interieur is nog netjes, niet kapot of doorgezeten, een paar vlekjes maar die kan ik er nog wel uithalen evt. Inruil of ruil is mogelijk met een fatsoenlijke Golf of Jetta mk2, bijbetalen ook van mijn kant geen enkel probleem mits het redelijk is. PRIJS 1100 euro. Te bezichtigen in Helmond NB, voor een goede ruil deal wil ik best een stukje tegemoetrijden mits serieus. ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by tiefflieger : 15-12-2012 at 20:40. |
|
|||
|
|||
![]() Fatsoenlijk bod of ruilvoorstel welkom !
|
|
|||
|
|||
![]() Wat weegt zo'n ding nou tegenover een jetta 1.8 aut?
Misschien wel belang maar moet niet veel duurder in de wb zijn. ![]() Ruilvoorstel dan met mijn Jetta... http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=104587 ![]() Last edited by Ibibi : 06-12-2012 at 21:25. |
|
|||
|
|||
![]() Gewicht is 1136, zit een klasse hoger dan jou jetta en scheelt je een paar euro p.m.
Last edited by tiefflieger : 06-12-2012 at 21:43. |
|
|||
|
|||
![]() Sta je open tegen een ruil met wat bijbetaling tegen een jetta mk2 '86?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja hoor, doe me maar een pm met wat meer info... |
|
|||
|
|||
![]() Leuke mk2 gewenst, andere inruil mag ook aangeboden worden evt...
Last edited by tiefflieger : 15-12-2012 at 20:42. |
|
||||
|
||||
![]() ruilen tegen een steilheck?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nog eens omhoog.