![]() |
|
|||
|
|||
![]() Even kijken of er interesse is voor de Caddy.
De Caddy is leuk geweest voor even, maar toch weer grote plannen om weer een Alfa racer te bouwen. Goedkoper kun je niet rijden. Motor, originele 1.6D..met 55 ezels dacht ik. Nieuwe koppeling+Drukgroep. Nieuwe carterpan met dikke stalen strippen erop gelast. Toen ook de motor een klein beurtje gegeven, olie en filter vervangen. De apk verloopt deze maand. Ik was eerst van plan nog even te sleutelen eraan, maar in verband met verhuizing is dit er niet van gekomen. Belangrijkste punten voor de apk; Verlichting nalopen, deze weigert nog wel eens. Nieuwe/andere uitlaat vanaf de middendemper. Eventueel een ander voorfrontje erin, deze is krom, en gedeeltelijk los gehaald omdat ik van plan was een nieuwe erin te steken. Voorste krikpunten en felsrand zijn ook niet meer wat het geweest is, maar nog wel te redden. Bij de B stijlen is het aan beide kanten slecht, en de linker A stijl. Ander hard dak zit uiteraard bij de eventuele verkoop. Verder is de auto verlaagd met een schroefset van Sjaak, aan de voorzijde. Achter heb ik zelf wat geknutseld, wat voor de apk sowieso goedgekeurd wordt, en een stuk steviger is dan origineel. De vorige eigenaar heeft rondom nieuwe wiellagers erin gezet, en sindsdien heb ik denk ik max 3000km gereden. Onder de auto zitten Schmidt TH lines, in 8x14 en 9x14(opnieuw opgemaakt en gekit), met bijna nieuwe banden(195/40x14). Ivm daarmee heb ik simpelweg de doorgeroestte spatbordranden weggeslepen, en de wielkasten verbreed. Originele wielranden terug erin lassen is mogelijk, mits je nieuwe hebt. De bak lag traanplaat in, maar is daaronder relatief hard. 4 kleine plekjes die aandacht nodig hebben. Traanplaat, wat mooi op maat gemaakt is zit er bij. Ook nog een harde rechter deur, hard linker spatbord en sidebars voor de liefhebber. Kortom, er is wat werk aan, maar ik denk dat het zeker de moeite is. ![]() ![]() ![]() ![]() Prijs idee, 1600 zonder wielen. Met wielen 2350. Auto staat in omgeving Hulst, Zeeuws-Vlaanderen. Gr, Alex Last edited by Alex159 : 09-01-2013 at 20:38. |
|
|||
|
|||
![]() Upje, niemand die goedkoop wil rijden?
|
|
||||
|
||||
![]() 500,- euro?
|
|
|||
|
|||
![]() hey ik ben geïnteresseerd in je caddy. als die nog in de verkoop is.
zo ja laat ff wat weten. zou graag nog wat foto's willen zien hoe hij er nu bij staat. en eventueel je mobile nummer om er ff keer over te bellen. gr wisse |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Prima, zal ik er dan ook nog even een volle tank bijdoen? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha zalig antwoord ![]()
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |
|
|||
|
|||
![]() Verkocht!
|