![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop; XXR 522 Bronze
Maten: 15x7J ET25 4x100/4x114,3 Banden: Bridgestone Potenza 165/50/15 Velgen zijn op 1 velg na schadevrij en banden nog in goede staat. Voor meer foto's graag even mailen. Prijs: €500,- Ik ben telefonisch te bereiken op o6-53393747. ![]() ![]()
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
![]() Hop.
![]()
#9 Lupo 1.9TDI Last edited by Rowan : 10-11-2012 at 21:01. |
|
||||
|
||||
![]() Up.
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
![]() De schade is een paar cm lang op de rand van de velg, valt mee. Zal 's kijken om een foto ervan te maken.
De andere velgen zijn in ieder geval schadevrij en nog als nieuw. Hoe het op een mk1 staat weet ik niet aangezien ik deze velgen sowieso nog niet echt eerder ben tegen gekomen. Je bent wel van harte welkom om ze te komen passen ![]()
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Passen zal er niet inzitten aangezien de MK1 in winterstalling staat ![]() (lees op blokken wegens verkochte velgen) Zitten de wielbouten er ook bij of passen hier de orginele bouten in? ![]() Vind het ook een leuk setje dat je niet veel ziet, en kweet niet of het echt past onder een MK1 maar de mijne is gerold in rode menie en komt wat overeen met de kleur op de foto bij jou. En daar vind ik ze wel bij passen.
|
||||
|
||||
![]() Denk dat het zeker leuk zal staan.
Originele bouten zijn bolkonisch en hier moet konisch in. Deze heb ik er niet bij want ik gebruik ze zelf.
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Setje conische heb ik nog wel liggen denk ik van men oude brockjes die op mijn MK3 zaten. Heb ff een threadje gestart met de vraag voor enkele foto's hoe ze voorraan zoude liggen, achter is geen probleem. Daar zou nog een spacer van 0.5 of 1 cm tussen kunnen. Ga het ff laten bezinken en dan laat ik je nog iets weten. Maak jij nog een foto van de schade die erop zit?? ![]() En hoe zijn de bandjes? Nog mee te rijden of zijn ze op?
|
||||
|
||||
![]() Bandjes zijn goed. 5 Ã* 6 mm
Foto komt eraan
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
k zie ze wel verschijnen, heb je net een prive bericht gestuurd. ![]() Zitten er centreerringen bij om naar naafgat 57.1 te gaan? Heb gezien dat ze een naafgat van 73.1 hebben.