![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo bij deze bied ik mijn MK2 1.6 TD eens te koop aan.
De auto komt uit 1984 Apk tot april. Km stand op de klok 254xxx (word nog dagelijks gebruikt) Km stand motor 45xxx km's Recent kop gereviseerd (300km geleden) Wat is er allemaal aan gedaan. Nou dat ga ik nu even vertellen: Motorisch: 1.6 TD Grote intercooler Water Methanol Injectie Oliekoeler K24 Turbo Dieselpomp gereviseerd en staat momenteel nog in de orginele stand. Open uitlaat systeem Her en der chrome/vergulde boutjes onder de kap Recent (3 weken geleden) een koprevisie gehad. Zit dus ook een nieuwe pakking tussen, nieuwe kopbouten, nieuwe kleppendekselpakking. Daarbij nieuwe olie, oliefilter, distributie set Onderblok heeft recentelijk al een revisie gehad (bij +/- 210xxx) Exterieur: Nieuw type deuren met audi klinken Gecleande achterklep G60 voorbumper (oem) G60 achterbumper (oem) kenteken uitsparing in gemaakt. Wielkastranden uitgerold (breder) Één armige ruitenwisser Heldere kruiskoplampen Heldere knipperlichten Rode achterlichten Heldere achterlichten (erbij) Kompleet opnieuw gespoten zowel van binnen als buiten incl motor ruimte. Onderstel: FK pro schroefset Gti remmerij rondom. Powerflexrubbers in de draagarmen Powerflexrubbers achterbrug. Brock B6 breedset in 9 en 7,5j met dunlop sp bandjes (helaas wat stoeprandschade) Interieur: Std dashboard met turbodruk meter ingebouwt Golf 4 recaro voorstoelen incl werkende stoelverwarming. Corrado achterbank. Volledige wiechers rolkooi gepolijst. En dat was het volgens mij zo'n beetje. Verder heeft de auto nog een clifford klasse 3 alarm (in januari laten inbouwen twv 1000€ incl certificaat) De remmen zijn recent vervangen (bon aanwezig) Startmotor gereviseerd (ook de bon aanwezig) De kop vervangen (ook de bon aanwezig) Minpuntjes: Toen de auto naar de spuiter is gegaan zat er roest bij het voor raam. Hier heb ik 200€ extra voor moeten betalen om dat weg te halen. Nu achteraf (een jaar later) is er een blaasje terug gekomen (ben ik nog mee bezig om het alsnog opnieuw te laten weghalen en dat deel te spuiten en wanneer nodig te laten uitspuiten, kosten loos uiteraard maar er word een beetje moeilijk gedaan..) De MK4 Recaro's zijn helaas van een 3 deurs, hier heb ik niet op gelet toen ik ze kocht. Ik had de deurpanelen apart weg gebracht om in dezelfde kleur te laten bekleden, heb ik per ongeluk de deur panelen van onze 5 deurs laten bekleden... Die krijg je van mij erbij, de huidige deurpanelen zijn dus niet in kleur van het leder. En als laatste is het nodig om te vermelden dat het plastic gedeelte wat tussen de 1ste versnelling en de achteruit zit weg is. Hierdoor gaat hij dus wat slechter in de 1 (omdat je zit te klooien tussen de 1 en de achteruit) dit ga ik wel nog zsm zien te maken. Nu of nooit. 3500€ Of een HEEEL goed bod Rem mankeerd iets aan, remleiding was kapot, deze is vervangen maar pedaal blijft druk verliezen (vloeistof loopt niet weg) misschien niet goed ontlucht of iets? Druklager maakt af en toe wat geluid sinds eergister (is bij dit type los te vervangen, koppeling slipt niet of nix!) Mijn zin is totaal over.. Mvg Dennis 0683995366 Gelieve te smsen of whatsappen. Bellen word niet altijd beantwoord (heb het meestal druk) Te bezichtigen in Maastricht ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by DennisG60 : 31-12-2012 at 22:52. |
|
|||
|
|||
![]() Inruil is mogelijk..
|
|
|||
|
|||
![]() Hij mag ook in onderdelen weg, hier in een kleine lijst:
Intercooler en buizen 200€ WMI (water methanol injectie) Van snow performance. Geheel kompleet met apart vloeistoftankje (4liter) 200€ Motor: 1.6 TD Recent de kop vernieuwt, motor heeft in het verleden een revisie gehad. Loopt goed! Incl K24 turbo (maatje groter dan orgineel) 500€ Koets rollend op brock breedset Bouwjaar 1984, vorig jaar opnieuw gespoten. Zit nog apk op tot april 2013 incl: kabelboom en alarm (clifford incl certificaat twv 1000€ bon aanwezig) Gti remmerij (schijven en blokken recent vernieuwt bon aanwezig) Nieuw type deuren met audi klinken Gecleande achterklep Verbrede schermen (voor en achter) 1 roestplekje bij het voorraam. Dashboard Zwarte hemel Verlichting en bumpers alles erop en eraan. 1750€ Rolkooi Wiechers, kompleetste en gepolijste versie 650€ Interieur met 5 deurs panelen (in kleur). Bestaande uit 2 Golf 4 lederen recaro's schadevrij (5 deurs) Corrado achterbank in dezelfde kleur. Pasklaar voor mk2 je hoeft enkel een plaatje te lassen met 2 geboorde gaatjes en klaar. Geheel schadevrij. 800€ |
|
|||
|
|||
![]() Gaat niet meer in onderdelen.
Word 21 Januari nog eerst getaxeerd voor hij uberhaupt weg gaat |