![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste allemaal
![]() Ik zoek contact met deze man; http://www.volksforum.com/forum/member.php?u=30000 DUBForce hier op het forum. Zijn echte naam is Maurice en komt uit Heerle. Hij is hier al een tijdje inactief en via google, facebook etc. kan ik hem niet vinden. Hij heeft tijdje geleden van mij een set wielen gekocht met 4 nieuwe banden, die banden hoefde hij niet omdat hij een andere maat erop ging leggen. Die zou hij er thuis wel even afhalen en terugbrengen. Nu heb ik dus nooit meer mijn banden gezien ![]() Gezien ik vanwege mijn studie nu bijna altijd in Haarlem ben is het voor mij een beetje lastig om hem te gaan zoeken. Hij woont namelijk in een klein dorpje vlakbij mijn ouders (mijn oude woonplaats) in de buurt, dus hij zou vrij makkelijk gevonden moeten zijn gezien zijn opvallende auto ![]() Ik wilde eigenlijk op een nette manier vragen hoe het met m'n banden zit, maar aangezien ik zijn email of telefoonnummer niet heb wordt dat een beetje lastig. Ook ben ik niet vaak meer thuis, en ik vind het een beetje lullig om hem te laten zoeken door vrienden en die langs de deur te sturen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Sven via zijn profiel kun je hem een email sturen. Die optie is erbij.
Verder is ie inderdaad al een hele tijd niet online geweest. Ik stuur je ff een pb met meer info. |
|
||||
|
||||
![]() Kan niet, want dat heeft hij uitgeschakeld
![]() Maar deze kan denk ik wel dicht. Ben erg goed geholpen door mensen hier op het forum. Ik heb z'n adres, email en telefoonnummer ![]() Helaas hoor ik meer verhalen over zijn manier van zaken doen ![]()