![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() De welbekende 'Slikkertje' mag eventueel weer van eigenaar wisselen.
Ik heb een mk2 GTi gekocht waar ik mijn aandacht op wil gaan richten. Specs: 1975 Golf mk1 LS 'Swallowtail'. Origineel NL'se auto (v/d Udenhout, Den Bosch). Er zit vanalles aan boekjes/documentatie bij. In 2011 omgebouwd naar 1.8 20V Turbo (K03s, 180pk). Gechipt naar ±225pk (ook op kenteken) met een Golf 4 GTI 5-bak. Zeer nette inbouw en alle bedrading is professioneel aangepast. - RVS uitlaat - Porsche Teledials 7x16 - 195/40-16 Dunlop - AST schroefset (hardheid instelbaar) - G60 remmen voor Het is een echte rat, dus de buiten en binnenkant is gewoon dof, roestig en gaar. Ik heb er 2 deuren, 2 voorschermen (schaarse delen tegenwoordig) bij voor de fanatiekelingen onder ons die 'm aan willen pakken. Maar laten we eerlijk zijn, eigenlijk moet deze auto gewoon blijven zoals hij is. In feite overbodig om te vermelden maar hij rijdt als een tierelier, de pk/gewichtsverhouding is heftig te noemen, door de moderne motor/bak rijdt en schakelt de Golf als een moderne auto. De vraagprijs voor deze origineel NL'se Swallowtail 20vt is €4750,- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 25-04-2013 at 18:57. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Hoe is de staat van het schuifdak? ziet er aardig dichtgeplakt uit...
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Hoe is de onderkant ook gaar en verrot ?
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Als het dak nog steeds hetzelfde eruit ziet als een jaar of 2 terug zou ik wel aanraden om hem droog te stallen, zal ik maar zeggen
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Origineel schuifdak is dichtgekit. De onderkant en alle essentiële delen is gewoon hard.
Zo'n auto moet je inderdaad wel netjes stallen want echt beter wordt het er anders niet op.
__________________
www.dubclub-online.nl |
#6
|
||||
|
||||
![]() Verkocht!
__________________
www.dubclub-online.nl |