![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij te koop.
![]() ![]() het is een 2.0 op lpg g3 het verbruik op lpg is 1-10/11 met een volle tank gas rij ik ongeveer 450 km. op benzine is dit ongeveer gelijk Maandelijks kost het me aan wegenbelasting 73 euro. afgelopen jaar is het volgende vervangen: Complete motor. (vorige eigenaar) Koppeling incl. alles. Remmen achter. Wiellagers achter. Einddemper. Startmotor. Ruitenwissers aangezien deze door de vorige eigenaar niet vastgezet waren....... Distributieriem. Waterpomp. Alles van het gas gereviseerd... Deels omgebouwd naar amerikaans dmv van: Armsteun. Us verlichting ook achter us knipperlichten us zonnekleppen incl verlichting in beide kanten us bekerhouder voor. Armsteun. Paneeltje in middenconsole met brake, abs en airbaglamje erin. Verder zit er nog op: climatronic originele 3e remlicht in de kofferklep verlichte asbak nieuwe handremhoes nieuwe pookhoes elektrische ramen elektrische spiegels elektrisch originele schuif/kantel dakraam met binnenhemel dakrails leder interieur cv met afstandbediening alles in kleur mistlampen g60 versnellingsbak Corrado tellerbak ivm mfa vaste verlagingsset radio met klapscherm en navigatie de originele grill zit er nu weer in, ook de velgen zitten er niet meer onder. staat nu op een ander 16inch lichtmetaal setje. eventueel incl een setje c2 velgen mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag, inruil is mogelijk vraagprijs met alles erop en eraan: €1850 of een goed bod! meerdere foto's volgen! Last edited by mark041 : 25-12-2012 at 22:48. |
|
|||
|
|||
![]() advertentie aangepast.. was een paar opties vergeten
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb wel interesse, je hebt pb.
|