![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop, is 100% nieuw. ik had er twee besteld maar door omstandigheden is de 2e er nog, aangezien ik genoeg heb aan eentje.
Het is een OBD Wifi interface. Sluit je aan op de diagnosestekker van je auto, vanaf bouwjaar 1996 alle merken. Ik heb zelf een Iphone en verbind de interface via Wifi met de Iphone. Via de Appstore heb ik diverse applicaties gedownload om te proberen. Fuzzycar werkt goed en snel, kost 4,99. Je kunt ermee de auto uitlezen en de storingscodes wissen. Deze interface is ook te krijgen bij Autowolf.nl, zie onderstaande link incl nog extra uitleg. http://autowolf.nl/nl/39-wifi-obd-2...-interface.html 50,- incl verzending ![]()
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California Last edited by Black Devil : 12-02-2013 at 07:45. |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag onder het rijden in de W8 even 'realtime' data zitten bekijken
![]() Uppie!
|
||||
|
||||
![]() Voor 50,- in huis!
|