![]() |
|
||||
|
||||
![]() VERKOCHT!
Vanwege de hoge kosten die aan mijn Corrado project verbonden zijn bied ik mijn Golf 3 GL US te koop aan. Volkswagen Golf 3 GL US Kleur: Soft Violet Metallic Clearcoat LG4R/VT Bouwjaar: 28-02-1996 Eerste afgifte Nederland: 02-01-1997 Datum laatste tenaamstelling: 02-07-2012 Km stand: 191.821 Versnellingstype: Handgeschakeld, vijf versnellingen. Brandstof: Benzine Cilinderinhoud: 1.8 Multipoint Vermogen: 66kw/90pk Gewicht: 1.110kg APK datum: 12-10-2013 Aantal deuren: 5-deurs Opties/Extra's: - Airco, werkt helaas niet. Reden is mij onbekend. - Centrale vergrendeling. - Recaro interieur uit een 3-deurs VR6 - US Jetta front incl. Jetta koplampen - TA Technix schroefset - GTI/VR6 achterlichten - GTI/VR6 kofferklep spoiler incl. 3e remlicht - Vento VR6 onderlip - 17 inch, 7j, 4x100 licht metalen velgen van het merk ICE by Racing voorzien van vier 165/35/17 Nankang NS2 banden. - Votex dak dragers - 20mm spoorverbreders aan de achterzijde. Tegen meerprijs: - Gloednieuwe Pioneer DEH-1400UB radio incl. versterker, subwoofer, dash en deur speakers. Meer prijs in overleg! Recentelijk onderhoud: - Nieuwe carter pan en pakking in verband met lekkage. - Nieuwe 10W40 Q8 olie - Nieuw Mahle oliefilter - Motor flush + Fuel system cleaner - Handremkabel links achter - Nieuwe lamdasonde Minpunten: - Voorbanden zijn aan vervanging toe. - Velgen hebben stoeprand schade. - Stik naad op het zitvlak van de bestuurders stoel is los. - Zeer lichte lak schade op achterbumper en twee kleine deukjes op het linker achter paneel. - Uitlaat heeft de plastic strook onder achterbumper licht beschadigd. Foto's: Meer foto's o.a. van de motor ruimte worden een dezer dagen geplaatst. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() In overleg is het mogelijk om de auto bij aankoop te voorzien van twee nieuwe banden en een controle van het airco systeem te laten uitvoeren. Prijs: €1750 Graag bij interesse gelieve te bellen na 17.00 in verband met werk. Dennis Wijnhoven 06 52 54 68 65
Volkswagen Corrado VR6 '92 Volkswagen Transporter 2.5 TDI 174PK '08 Last edited by Dennis-Mash : 16-02-2013 at 15:18. |
|
||||
|
||||
![]() Wilde je een PB sturen maar je inbox is vol
|
|||
|
|||
![]() Inruil mogelijk?
Zo ja belang bij een jetta, zie te koop topic van "ibibi". |
|
||||
|
||||
![]() Inruil liever niet. Heb juist het geld nodig van de verkoop van de auto. Of het moet een hele interessante inruil zijn.
![]() Kreeg al bericht dat hij vol is ja. Eens even zien hoe dat werkt..
|
||||
|
||||
![]() Als het goed is moet mijn inbox nu weer leeg genoeg zijn.
|
|||
|
|||
![]() Pbtje gestuurd. .
|
|
||||
|
||||
![]() Nog niets ontvangen. Systeem werkt niet fatsoenlijk bij mij denk ik..
Om even te bellen heeft eigenlijk ook mijn voorkeur dus dat mag natuurlijk ook! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mwahh voor ik bel, wil ik 1st weten of je intresse hebt in mijn Jetta (qa inruil)
(heb je via de laptop ook nog een pbtje gestuurd ipv telefoon) ![]() http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=104587 Last edited by Ibibi : 15-02-2013 at 20:40. |
|
||||
|
||||
![]() Verkocht!