![]() |
|
|||
|
|||
![]() http://www.autowereld.nl/volkswagen...45/details.html
Kwam 'm net tegen, leuke auto als project misschien? |
|
|||
|
|||
![]() Die auto moet haast wel wat mee zijn, die staat echt om de haveklap WEER te koop.
Stond al te koop voor ik mijn Jetta wilde kopen, en dat is ondertussen al 3 of 4 jaar terug.. Kan me niet voorstellen dat het dan " enkel" een uitlaatje is. |
|
|||
|
|||
![]() Probleem is geloof ik dat de onderdelen moeilijk te krijgen zijn van deze auto's.
Was toch de eerste watergekoelde auto van VW? Correct me if I'm wrong.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat zie je toch wel meer met dit soort auto's dat ze snel vaak achter elkaar verkocht zijn? Dit soort auto's behoeft een complete restauratie die bakken met geld kost. Zo'n auto wordt vaak in een bevlieging gekocht en dan staat zoiets thuis en dan bezint men pas en doet het toch weer van de hand. Zodra iemand dit koopt en er enthausiast aan begint, zonder dat hij weet waaraan hij begint, dan verdwijnt zo'n auto vaak in onderdelen of op de sloop.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
In Duitsland heb je nog wel 2 magazijnen met onderdelen, hier in Nederland eigenlijk niks. |
|
|||
|
|||
![]() Klopt, maar gezien de grote hoeveelheid liefhebbers en handige harry's op dit forum leek het mij wel een leuke project auto voor iemand van hier.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ooit koop ik er nog eens 1!!! Ik had er 2, maar moest jammer genoeg mijn stalling uit..
|
|
|||
|
|||
![]() Voor een de echte liefhebber toch een leuke auto? zal wel restauratie aan te pas komen , ze zijn wel schaars K70's.
|
|||
|
|||
![]() Zijn er denk nog een stuk of 60 van geregistreerd in NL.
|
|
|||
|
|||
![]() deze auto heb ik geschouwd.
als je hem op foto ziet,lijkt het een perfecte auto. helaas, van dichtbij mankeert er van alles aan en ook de originaliteit is zoek. mijn advies: afblijven van die K70. is een goed inspiratie-object voor circa 2000 euro |
|
|||
|
|||
![]() Ga je deze ook zelf kopen?
|
|
||||
|
||||
![]() Zijn er echt nog 200 in NL?
Als er had gestaan 200 in de wereld had ik het ook gelooft.
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hmmm. En die gele lijkt de enige niet standaard. Dat er niemand deze dingen ooit plat gegooid heeft met een dikke 16vT erin ofzo. Zo heel duur zijn ze niet gezien hun zeldzaamheid.
|
|||
|
|||
![]() Mijn ex K70 was platter (helaas niet zelf zo kunnen maken)...
Ooit komt er nog eentje! ![]() |