![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgende maand ga ik een midweek effe op en neer met de GTI richting Engeland, oja en met vriendin. De bedoeling is om van overijssel richting calais te gaan en daar per bootje verder te dobberen naar dover. Hier begint een 24uurs rit langs allerlei plaatsjes beetje seightseeing etc.
Nu ik per toeval het een en ander aan leuk spul tegen kwam wat daar verkocht word heb ik me route al aangepast om enkele winkels voor de auto mee te nemen. Nu vroeg ik me alleen af.. Wat is er nog meer speciaal leuk spul in Engeland te verkrijgen? Wat sowieso effe meegenomen word... - Set Porsche velgen - NewSouthPerformance Indigo turbodruk meter -..... -..... -..... Weet iemand nog wat meer? Halve achterbank en kofferbak zijn namelijk vol met onderdelen te bepakken ![]() Greetz! |
|
|||
|
|||
![]() Ik weet zo niks. Maar weet wel dat het mooi toeren daar is met de auto.
Ik heb het vorig jaar gedaan met de auto. Via Engeland naar Schotland en weer terug. Was zeer mooi en hele mooie wegen om te rijden. Have fun! Sorry voor de offtopic. |
|
|||
|
|||
![]() Ook sorry voor mijn offtopic
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Grote en kleine spiegels op Golfjes IV en later, Passats etc zitten daar andersom. Dus als jij of iemand anders twee kleien of juist 2 grote wilt hebben, is dit nog een optie.
|
|
|||
|
|||
![]() Bovenstaande deel ik!
Linker kleine spiegel! |