![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het aftellen is begonnen!!!!!!!
Nog maar 7 weken en dan gaan Volkswouter, Airmighty, en Keverpech(c'est moi!) naar de US of A!!! 2 weken aan de West Coast met o.a. meetings als DKP Nightcruize, Pomona, Octo en The Classics!! Maar ook BBQ-en met de Barndoormafia, gokken in Vegas enz. enz. enz. enz. Dat word zo VET!! Daar kan geen thinner tegenop!!! |
|
||||
|
||||
![]() ik ben jaloers, misschien dat ik dan volgend jaar meegaat., en zet ff in bij het gokken op nr 23, kijken of ik in dat land meer geluk heb met gokken.
Alvast een goede reis dan maar he,
|
||||
|
||||
![]() WAUW man geweldig!
[jaloers] ach, amerika, wat is daar nou te doen?[/jaloers] :p
|
|||
|
|||
![]() woow... superjalours hier! jullie gaan heeeleee mooie dingen zien
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hell yeah ,ik heb er zin in!!
|
|
||||
|
||||
![]() Dat is zeker weten gaaf.
Ik heb na 2 jaar nog geen genoeg van de west-coast. Wil ook weer terug naar Bushland |
|
||||
|
||||
![]() En of ik er zin in heb!!!
![]() ![]() HERE WE COME!
|
||||
|
||||
![]() Ik denk het niet Rico,wij zijn door een Amerikaan in huis genomen en 4 man voor 14 dagen word dan erg veel.Wij hebben deze reis al een jaar geleden besproken.
Last edited by VolksWoute® : 19-04-2005 at 07:57. |
|
||||
|
||||
![]() @ Rico: We gaan gewoon mee!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is wel erg gaaf zeg
ik ben ook aan het sparen en wellicht over een jaar of 2 dat ik eens ga alvast veel plezier!!!!!!!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog 7 nachtjes slapen!!
Inmiddels heb ik vernomen dat onze gastheer (Johnny) een week vrij heeft genomen om ons rond te leiden door LA en omgeving.... Tevens gaat hij halverwege onze tweede week op het vliegtuig naar Nederland om gezellig mee te gaan naar Budel!!! ![]() Vandaag kreeg ik het aanbod om in "The jurassic 53" te rijden... Ik vraag "meerijden?" Nee ZELF rijden naar een van de shows!!! ![]() Deze bus dus ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() [/QUOTE] Wat een vette bus man!!! |
|
||||
|
||||
![]() dat is wel een hééle vette rat!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ai Kefahpeg... Daar ben ik wel een klein beetje jaloers hoor ![]() Zo is zo'n bus ook wel erg gaaf, verschrikkelijk mooi patina ![]() ![]() Have fun in de sun... of de usofa
|
||||
|
||||
![]() VERY VERY VERY NICE.
Ik weet zeker dat jullie daar een tegekke tijd meemaken !!!!!!! HAVE FUN !!!
|
|||
|
|||
![]() sow he!!! errg jalours kun je wel zeggen!!
meer foto's van die bus misschien nog? |
|
||||
|
||||
![]() Bekijk dit topic maar eens......
http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=gibbs |
|
|||
|
|||
![]() Dit topic moet echt gesloten worden, dit kan zo niet langer
hier worden echt heel veel ogen uitgestoken. echt om heel erg jaloers op te worden. ![]() ![]() ![]() ok, ok, het is jullie gegund maar wij verwachten dan wel een hele mooie fotoreportage terug |