![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op www.mivw.nl is al een klein voorproefje te zien van Chiel speets zijn Mk1 cabrio,meer info over deze Cabrio op 14 augustus.
Neem je zonnebril mee!!!! |
|
||||
|
||||
![]() mmm foto's zien er al goed uit ben benieuwd naar een gehele foto shot
|
|
||||
|
||||
![]() ja zeker weten de eerste shots zijn al dik om te zien...
en aangezien de andere mivw wagens zal deze ook wel weer om te kwijlen zijn...
|
||||
|
||||
![]() Veel bling bling!
|
||||
|
||||
![]() Tering die gasten zijn goed!!
|
|
||||
|
||||
![]() Extreem hoor. Ik neem m'n laskap wel mee de 14e
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier een betere foto:
|
|
||||
|
||||
![]() MMMMMMMMM,volgens mij gaat hier iets fout.........
|
|
||||
|
||||
![]() hahahaha!!
Ik zie een verchroomde achterbrug en benzine-vulpijp. Het mag van mij wel wat spectaculairder.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
HAhahahahaa, als jou auto spectaculairder is dan deze ben ik wel heel erg benieuwd :biggrin: Ik heb hier afgelopen woensdag onder gestaan en het is echt allemaal super gedaan!
|
|||
|
|||
![]() sow... wel mooi, mja, chiel gaat er dalijk dus zeker niet meer mee rijden?
|
|
||||
|
||||
![]() idd trailerqueens zijn leuk...maar rijden zit er zeker niet meer in...
|
||||
|
||||
![]() HEt eerste jaar gaat hij in de trailer ,daarna wil hij er mee gaan rijden,Deze hobby is ook niet te vergelijken met de auto's die ieder ander heeft,hij heeft er 4 jaar aan gewerkt en dat wil hij graag netjes houden,als jij een nieuwe tuinset hebt laat je hem het eerste jaar ook niet buiten staan.....................
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zou zeggen ,kom langs op 14 augustus..... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wel... daar zijn tuin sets voor gemaakt... auto's zijn ook om te rijden... persoonlijk zou ik ook nooit een trailerqueen maken want dan kan je er niet meer mee rijden... en das niet de bedoeling... daarom laat ik mijn achterbrug en alles gewoon lekker zoals het hoort ![]() ![]() neemt niet weg dat ik het wel mooi vind en geweldig dat iemand er zoveel tijd in stopt! |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben in mijn posts de smilies achter spectaculair vergeten. :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Ik ben 14 augustus erbij. Ik weet nu al welke cabrio in de week na 14-8 "de cabrio van de week" is op Golfcabrio.com. :biggrin: :biggrin: Mag ik graag 1 applaus voor de Chiel!!!
|
||||
|
||||
![]() cabrio zal ongetwijfeld 100 punten worden!!
was op Drachten al super aantal jaren terug, zaten geloof ik toen nog de revolutions eronder? zijn auto was toen al van een zeer hoog niveau, kunnen nu nog steeds veel mensen wat van leren.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat was lang wachten, maar zo te zien dik de moeite waard.
Hoop er de 14e zeker bij te zijn. |
|
||||
|
||||
![]() wow dat ziet er ff netjes uit!
gladde bodem? wow!! trailerqueens zijn cool!:p (heb ie nou ook z`n remschijf gepolijst??)
|
||||
|
||||
![]() ZO!!
![]() Vind t niet gek dat ie t eerste jaar op de trailer gaat, als er zoveel tijd en geld in zit...