![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij bied ik mijn Volkswagen Polo 6N te koop aan. De auto is technisch in goede staat, maar voor de volgende APK (vervaldatum 20 mei 2013) dienen naar alle waarschijnlijkheid de voorbanden en de uitlaat vervangen te worden. Zal niet heel erg in de papieren lopen. De Polo heeft helaas schade gehad, en dat valt alleen op door het kleurverschil op de zijkappen aan de voorkant. Interieur is netjes. Sportvelgen, cd/radio, stuurbekrachting, 75pk en dat merk je
![]() Heeft inmiddels 198000km gelopen, maar kan nog vele jaren mee! Vraagprijs is 850 euro. Auto is op dit moment niet zo mooi gewassen. |
|
||||
|
||||
![]() locatie verplicht
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Locatie is Westerhaar, bij Almelo/Vriezenveen. Eventueel ook mogelijk in Ede
|
|
|||
|
|||
![]() up!, prijs is bespreekbaar tot op bepaalde hoogte. Problemen als een uitlaat en 2 nieuwe bandjes kunnen door een handige klusser prima opgelost worden. Evt. ruil tegen Golf 1, Jetta mk1, AUDI 80 van voor 1983 of Audi A4 van 1995 - 2000.
|
|
|||
|
|||
![]() Ja, hij is er nog! Sla je slag
|
|
|||
|
|||
![]() Upperdepup!
|
|
|||
|
|||
![]() voor 750 euro mag hij ook weg hoor!
|
|
|||
|
|||
![]() NIemand interesse in mijn polo?
|