![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wie kan mij helpen aan een draadschema van een 1.8 jh motor?
Heb 2 stekkers over waarvan ik het doel niet weet... Thanks, |
|
||||
|
||||
![]() Als je een foto maakt van de 2 stekkers is de kans groot dat ze hier wel kunnen vertellen waar deze voor zijn.
Foto posten: http://www.volksforum.com/albums/upload.php
|
|||
|
|||
![]() Thanks,
Ik ben bezig alle kabels onder de kap netjes te verbergen. Nu ben ik begonnen met de linker boom die de kap binnen komt. Deze loop nu via het spatbord. Hieronder vallen; de koplampen en knipperlichten, de remvloeistofniveausensor, de claxon, de startmotor, en nog twee onbekende stekkers. (1tje waarschijnlijk voor de koelvloeistoftemp sensor op de radiator, en een andere) wie kan me daarbij helpen? Voordat ik de verkeerde kabels verleng en aansluit? Een schema met draadkleuren kan ook heel erg hulpzaam zijn. hieronder vast de fotos van de twee stekkers. De eerste is geel/wit + bruin, de tweede is zwart + zwart/blauw? ![]() ![]() en wie kan mij vertellen welke stekkers/draden voor werlke lampen zijn? Er heeft iemand aan zitten knoeien. De grote stekker is duideljik. Maar nu de rest. (zwarte stekker/witte stekker/2 losse draden) ![]() |
|
|||
|
|||
![]() onderste foto:
grote witte stekker=koplamp(wist je al) witte stekker met zwart/groene + bruine draad=richting aanwijzer zwarte stekker met witte + bruine draad=extra verstralers in grille(witte draad=voor grootlicht) losse grijs/rode + bruine draad=stads/parkeerlicht |
|
|||
|
|||
![]() bovenste foto=stekker/bedrading mistlampen voor
middelste foto=stekker/bedrading voor achteruitrijlampen |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt! De koplampen zijn nu helemaal duidelijk!
Al denkik dat je de twee eerste foto's niet goed hebt. De stekkers zitten aan de voorzijde. Er moet er 1 op de tempsensor op de radiator, de andere kan toch niet ook mistlampen zijn? Of zit de achteruitrijd stekker aan de bak? |
|
|||
|
|||
![]() Ps, heeft iemand hier een elektrisch schema?
Gaat om een 1.8 jh motor in een cabby |
|
||||
|
||||
![]() Als het goed is hangt er eentje bij je hoofdremcilinder, met iets wittigs en bruins volgens mij. Die is voor je mistlampen als je een grille met dubbele lampen hebt. Die draad komt bij je zekeringkast uit, en is nu waarschijnlijk niet aangesloten.
|
|
|||
|
|||
![]() aha. Die hoef ik dan dus niet te verlengen.
Die andere (blauw/zwart) zal dan dus op de koelvloeistof temp sensor zitten. Al die draden solderen en verlengen is echt een klotewerkje, ik hoop dat het het waard is. *zucht* Nu alleen nog de lamphouders voor de stadslichten zien te bemachtigen. |