![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou hier is ie dan een g60 donor in mn type 2.
Eerst was de bedoeling ff nieuwe tandriem en multieriem erop en gaan. Maar als je 1 ding erafhaald krijg je dit Last edited by vwbullit : 20-02-2005 at 13:25. |
|
||||
|
||||
![]() nu komt alles er nieuw in en op kruksas lagers, drijfstang lagers, zuigerveren, alle rubbers, pakkingen, bouten e.d.
Kop bewerken, g lader rf flowen en tunen. Dus heb nog wel wat te doen. ALs ik nieuwe foto's heb laat ik ze zien. Gr ben |
|
||||
|
||||
![]() weet waaraan je begint
![]()
|
||||
|
||||
![]() precies....weet waar je aan begint...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoezoo weet waar je aan begint?? heb er goed over nagedacht en wil hem gewoon ganz nieuw hebben. |
|
||||
|
||||
![]() omdat je hem ook wil gaan tunen...wat zijn je plannen...heb het zelf ook gehad in mijn cabrio type 1 en er is nooit een grens..todat je een competiemotor hebt en die je bijna elke 5000 km uit elkaar kan trekken...
vandaar weet waar je aan begint...had mischien ff een ![]() met andere woorden..loop niet veel door op een g60 motor...word kostbaar..1000den en 1000den euros..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee dat doe ik niet ga niet extreem maar wil gewoon alle lagers en zo vervangen, ff fris blokje van maken. Daarna reviseren en flowen, en als ie ingereden is tunen. Doe dat bij roma in vriezeveen. nou als je dan een 200 + pk hebt dan kan alles redelijk heel blijven toch?? maar bedankt voor je tips dit was mijn vorige motor uit mn oude type 2 |
|
||||
|
||||
![]() het was de bedoeling om na mn andere type 2 gelijk weer een golfie te kopen en deze motor erin te zetten. maar ja staat al weer ff zoals je kan zien.
Had deze gekocht met 26000 km gelopen . Snap er helemaal nix van maar een corrado g60 was gewoon nergens en een vr6 tot de 120 ook niet . Komt ook dat die bak heel kort was zitte korte overbrengingen in. Alleen de auto bleef niet heel meer zal daar wel een keer de foto's posten is wel demoeite waard om dat te zien. |
|
||||
|
||||
![]() Wie heeft ervaringen met roma tuning??
Jij richard waar ben jij geweest met je g60 cabrio?? Ik hoor het wel Groetjes ben |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben reeds meer dan 4 jaar klant bij Roma Tuning, en zeer tevreden. Maar zoals je bij ieder bedrijf hebt, zul je ook hier wel mensen kunnen vinden die er andere ervaringen mee hebben, maar ik kan alleen voor mezelf spreken en dan moet ik eerlijk toegeven dat die mannen goed werk leveren. Geen bullshit verhalen of beloftes die ze niet waar kunnen maken, maar liefhebbers met een eerlijk en gefundamenteerd verhaal. En ook als het op de rekening aankomt zijn het zeker geen rovers, dus wat mij betreft een absolute aanrader. Maar ik zou zeggen, neem eens zelf contact met hen op, dat is vaak een goede graadmeter, vind ik tenminste altijd, of iemand goed en eerlijk over komt of dat het een wazig sprookjesverhaal gaat worden. Dit alles natuurlijk naar mijn eigen bescheiden mening.
|
|
||||
|
||||
![]() sja de beste en nog niet negatieve verhalen hoor ik van peter uit belgie...
goedkoper en gebruikt enkel orgineel spul... is volgens de kenners de beste op dit moment..
|
||||
|
||||
![]() wat is dat voor seat blok?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is een 2 liter 8 klepper een agg motor. Heb ik uit een toledo van 96. Beste man is heen gegaan dmv ongeluk. ik probeer ff fotootje van mn jeugdliefde te plaatsen. ALs ik 10.000 eurootjes moest neertellen om hem terug te krijgen deed ik dat direct. Maar helaas . Er is alles aan vernieuwd. Achterschermen, achterpaneel, nieuwe deuren, voorschermen, voorfront, Alles behalve dak en bodem. Nieuw remmerij, wiel lagers e.d nieuwe wielen, draagarmen, nieuwe koni gas gevulde schroefset nieuw ellermeier kantel schuifdak electrisch. Alle rubbers bouten noem maar op orgineel gehaald. Assen laten poedercoaten, nieuw uitlaatsysteem. Heeft een VERMOGEN gekost. Echt zonde zonde. En dan die lullo's bij het rdw, remmen test weg gedrag test al dat soort onzin. Ik wilde 2 liter op kenteken hebben. Had dat ook. €€ Deze foto's zijn op speed en design gemaakt door de mokkels van color wonder of zoiets. LEKKUHHRRRRRR OH foto's van de restauratie alleen aan koets van 2 jaar zijn niet met digitaal genomen. Probeer ze een dezer dagen in te scannen. gr ben P,s heb al contat gehad met roma. Ik heb ook alleen maar goede verhalen gehoord ook van dichtbij. Maak een afspraak om t ekijken wat we gaan doen. Last edited by vwbullit : 21-02-2005 at 22:54. |
|
||||
|
||||
![]() blok verkopuhhhh ????? ha ik zien Ron ook nog staan .
|
||||
|
||||
![]() Zou je wel willen he????
Neeheee blokje gaat nooit weg. Komt wel een keer in andere auto. waarom koop je geen 20 v turbo voor je type 1 |
|
||||
|
||||
![]() peter de groot is een hele goede kwa g60 en g40...
roma geen ervaring mee maar blijken goede service te leveren... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wie is die peter de groot dan?? alvast bedankt voor jullie reacties |
|
||||
|
||||
![]() dit is zijn email adres daar kun je terecht voor vragen..
magali.van.dyck@pandora.be |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
D8 je blokje wel over te kunnen nemen voor 50,- vind ik geld zat :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
eeuh....misschien is dat wel handig in verband met veiligheid? ![]() hajee werkt ook bij `t RDW en is ABSOLUUT geen lullo...