![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste volkswagen mensen,
Ik heb even een vraagje, aangezien mijn golf wat begint te roesten onder aan de zij schermen, wil ik dit gaan opknappen d.m.v een donor scherm, maar nu heb ik een zij scherm gevonden met rechthoekige knipperlichten en ik heb zelf ronde/ovaale knipperlichten, past dit allemaal zonder aanpassing? Groetjes Sven |
|
||||
|
||||
![]() Het scherm past, alleen wel een ander knipperlicht erin doen.
Dus dan heb je een kant rond, andere kant vierkant. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het gaat er mij meer om of de pasvorm ok was, het eenigste wat aan het roesten is, onder de deurlijst zeg maar, dus dat kleine puntje aan je wielkast, dus dat even eruit slijpen en erin lassen en klaar!
Mijn vraag is beantwoord, Bedankt Sven |
|
|||
|
|||
![]() Waarom niet gewoon een juist scherm halen en niet lassen ??
Beetje zonde van de tijd, gaat bovendien veel meer tijd in het strak maken zitten als deze gelast wordt.
|
||||
|
||||
![]() Klopt niet helemaal, de plek waar gelast moet worden is achter het kleine stukje sierstrip, dus de lasnaat zie je al niet, en 2, de kleine stukje wat gespoten moet worden kan met een spuitbus gedaan worden aangezien ik een zwarte golf heb
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als je afwerking op een simpele manier doet maakt het inderdaad niet uit als het maar niet teveel krom trekt tijdens het lassen.
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 Last edited by Spierings : 11-04-2013 at 22:00. |
|
||||
|
||||
![]() Zolang je eerst alles netjes punt, en dan steets verder gaat lassen met stukjes ertussen moet dat helemaal goed komen
|