![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey,
Ik ben van plan om mijn middendemper er onderuit te halen en een middendempervervanger te plaatsen. Kan alleen niks vinden op internet, bijna alles is voor een dichte Golf 1, en daar schijnt nogal verschil in de lijn te zitten. Op dit moment heb ik een 4-1 spagettie spruitstuk, kat, middendemper en originele einddemper. Iemand ideetjes? Of zijn er totaal geen middendempervervangers voor een 2H? Enige oplossing op dit moment lijkt mij om het te laten maken bij de RVS boer, trouwens al iemand nog iets heeft liggen, niet aarzelen, gewoon aanbieden |
|
|||
|
|||
![]() Heeft zo'n auto dan een middendemper? Mijn Scirocco van ongeveer hetzelfde bouwjaar heeft geen middendemper.
|
|
|||
|
|||
![]() Ja de 2h wel
|
|
|||
|
|||
![]() Ja dat bleek ook al wel uit je vraag naar een vervanger trouwens.
![]() Maar inderdaad niks te vinden op internet aan middendemper vervangers. |
|
|||
|
|||
![]() Alleen voor dichte Golf 1. Op de site van Bolku staat een middendempervervanger 45mm (Groep N) maar schijnt niet te passen.
Denk dat het dan toch een compleet systeem gaat worden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heuj dat lijkt wel te passen wellicht, hoeft ook geen RVS te zijn per se
Ik zal eens informeren, thanks man ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ze gemaild, voor een Golf 1 cabrio 1.6 of een Golf 1 cabrio GTi 1.8 staat dezelfde pijp erop.
Meteen gevraagd naar de diameter, ben benieuwd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Naar ik weet is het enkel de einddemper van de dichte Mk1 die andere ophangpunten tov de einddemper voor de cabrio.
Middendempers zijn naar mijn weten eender. Ik heb een complete uitlaat van Simons onder de cabrio en daarvan hoefde enkel aan de einddemper aangepast te worden. Heb je nog een 45 mm uitlaatssyteem?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja alles is 45, heb wel een 4-1 spruitstuk met kat |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Golf Cabrio is volgensmij gelijk aan een Scirocco, dus daar zou je ook nog kunnen kijken. Al is er volgensmij geen 2H in een Scirocco geleverd. |
|
|||
|
|||
![]() Klopt is meen ik ook gelijk. Jeff, komt er een beetje een geluidje uit? Wat ik nu heb ik niet grappig meer, lijkt wel of ik in een elektrische wagen rij
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gezoem is het nieuwe sportieve geluid. ![]() Mijn vrouw vind het geluid fantastisch. ![]() Ga je de 2de pinksterdag de Drenthetour rijden? Dan kan je mooi naar diverse uitlaatsystemen luisteren.
|
|||
|
|||
![]() Ja ik ben aan t rondkijken voor een simons systeem, maar het schijnt dat het moeilijk is voor een cabrio uit 93 vanwege een andere bodem en tank.
Drentetour staat nog niet op de planning ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoezo moeilijk?? Mijne komt bij Bolku vandaan en die had ze gewoon op voorraad liggen. De bodem van een 93er cabrio is idd iets anders als van een dichte Mk1.