![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Betreft een Golf 2 16V ABT.
Bij ca 4000 a 5000 toeren slaat ie af bij belaste motor ! als je hem daarna start onder het rijden dikke knal en loopt ie weer. Andere ontsteking erin gehad, luchtweger is goed, nieuwe bouten in de inlaat, luchtfilter schoon.. kan dus ontstekingsmoduul zijn. Alleen staat op zijne 1688 en mijne 1488 gekliederd. Onderdeelnummers komen wel overeen. Iemand hier antwoord op ? ------ Het is een KR maar heeft wel 2 computers als een PL + een extra van ABT die op de rechter computer ligt.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#2
|
||||
|
||||
![]() Niemand ?
ff wat foto's erbij... KR met PL electronica en een extra ABT computer.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#3
|
||||
|
||||
![]() zeg biels dat hij die domstrebe eens schuurt en netjes in de lak zet en de bladeren uit zijn wateropvangbak haalt...............
__________________
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
#4
|
||||
|
||||
![]() wat mij betreft zijn die ontstekingsmodules hetzelfde...
bij mij zat er geen bij toen ik me motor ed kocht... heb er bij jan zijn oom een uit het vak getrokken en die was van een golf 3 ik zeg kan dat tuurlijk is hetzelfde en hij loopt super...
__________________
Golf 1 ls 1.8 8v GTI 1975 Polo 1.0 Classic C 1984 |
#5
|
||||
|
||||
![]() ik zou die ontstekingsmodule gewoon even overpluggen, en kijken wat hij doet..
|
#6
|
||||
|
||||
![]() net dus gedaan, auto slaat nog steeds af en alles. Jammer dat die ABT computer gesoldeerd is en geen stekker heeft. Kan maar zo zijn dat die dwars zit ofzo.
Heb nog wel mijn computers van de PL liggen maar of dat zo 1 2 3 uitwisselbaar is? Hij loopt dus onbelast perfect maar belast is het einde verhaal.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#7
|
||||
|
||||
![]() hebben alle computers een goede harde voeding (niet wegvallend bij starten dus) en een goede massa?
__________________
|
#8
|
||||
|
||||
![]() onbelast draaid ie goed
![]() Hij had naar oostenrijk ook wat kleine probleempjes en toen had ik al wat dingen geroepen. Maar vandaag ff getest en ja hoor -> contactblokje !
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#9
|
||||
|
||||
![]() dus nu loop ie weer goed begrijp ik...
__________________
Golf 1 ls 1.8 8v GTI 1975 Polo 1.0 Classic C 1984 |
#10
|
|||
|
|||
![]() jaja, het is weer de tijd van het jaar voor contactblokjes. Die van mij was ook al kaduuk.
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Hij loopt nog niet Johan, hij komt dat kreng vanavond vervangen en dan neemt ie hem maar mee... anders duwt ie hem maar naar Zevenaar toe
![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#12
|
||||
|
||||
![]() whahahh das ook een oplossing hem naar zevenaar duwen :p
succes ermee
__________________
Golf 1 ls 1.8 8v GTI 1975 Polo 1.0 Classic C 1984 |
#13
|
||||
|
||||
![]() contact blokjes?
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#14
|
|||
|
|||
![]() nou ik heb contact blokje vervangen en nieuwe accu erin en vanmorgen stukje mee gereden en zo gauw ik op de snelweg ben en meer toeren ga maken ongeveer boven de 4000 toeren valt ie weer uit zelfde probleem dus weer
![]() |