#1
|
|||
|
|||
onbekende boost leiding passat g60
beetje gewerkt aan de g60 door een grote intercooler te plaatsen, blijkt dat we niet gezien hebben vanwaar de volgende leiding kwam (met zen 3en sleutelenheeft zen voor én zen nadelen)
extr info: auto start, maar valt dood na een minuutje ofzo, enigste wat gebeurd is is andere ic, radiator, glader, olie en water drukleiding loop vanaf ongeveer de koplamp tot aan het schutbord, vertakt dan naar binnen in het dashbord met een T stuk. Andere kant loopt over de motor (verandert in een Gele harde drukleiding) en loopt naar een chassisbalk ter hoogte waar de benzineleidingen de balk ingaan.
__________________
http://www.corrado-database.nl/inde..._corrado&id=855 |
#2
|
||||
|
||||
Lijkt alsof deze naar de computer loopt met een aftakking naar het klokkenpaneel of en extra turbodrukmeter
__________________
Bmw e61 530d touring |
#3
|
|||
|
|||
Dacht ik ook, maar is het volgens my niet. De corrado heeft deze niet en die nr de computer is onvertakt en exact 1meter, dus ik denk by de passat ook
__________________
http://www.corrado-database.nl/inde..._corrado&id=855 |
#4
|
|||
|
|||
HEb je daar in de omgeving onder de accu geen losse vacuum opslag bol hangen???
|
#5
|
|||
|
|||
Het enigste wat onder de accu onder hing was de OEM intercooler.
__________________
Volkswagen Golf MKI 1.1 C Volkswagen Golf MKIV GTI (sold) Volkswagen Golf MKIII Cl (sold) Volkswagen Golf MKII GTI 16V (sold) |