![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Zit er verschil in de middenconsoles van het oude en nieuwe type? Heb vandaag een andere binnen gekregen, en ik krijg deze niet onder het dash geschoven..
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Heb je toevallig een G60 carrosserie?
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Neen, betreft een originele GTI uit 1984.
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Dat is inderdaad RAAR! Normaal moet het gewoon passen! Is de middenconsole origineel?
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Schuift het 'pikkie'van je middenconsole wel in het gaatje (onderin je dash)?
![]()
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Heb dat ding er nu tussen zitten, maar dat ging echt met geweld zo ongeveer. Ding is wel origineel ja. En heb hem vast kunnen draaien bij het schakelmechanisme, maar het zal me niks verbazen dat dat door de druk gaat afbreken
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Er is verschil in hoogte met g60 toch ofzo bij de middentunnel? Net zoals die ik in mn us mk2 heb past ook weer niet in een normale mk2.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() De G60's en Syncro (4x4) modellen hebben inderdaad een hogere middentunnel, waardoor de middenconsole minder hoog is vergeleken met de 'normale' uitvoeringen.
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |