![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb even geboden! Maar even kijken of ik hem kan winnen!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Sorry BMM...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() owhhh nou dat gaat me net iets tever... ik hou het wel bij mijn chrome 356 immi wielen!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hmmm 315 euro is niet erg veel voor een setje zeldzame wielen. Vreemd dat ze de vorige keer niet verkocht zijn.
Mocht iemand interesse hebben in de normale 4x130 cosmics, ik heb ze nog en ze zijn nog steeds te koop. |
|
||||
|
||||
![]() T'is niet veel maar wel teveel voor mij.....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tja, dan moet je maar niet zoveel auto's kopen.
Wil je die spiegels nog? Heb inmiddels ook wat setjes nieuwe, alleen blijken die voor een type 3 te zijn. Die gaan op de scharnieren i.p.v. op het scherm. Misschien wat voor jouw type 3? |
|
||||
|
||||
![]() Nee ik laat mijn type 3 zo, heb nu een zeldzaam spiegeltje op de notch zitten dus die gaat er niet af...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() vorige keer aangeboden, maar wat zou dat? nu staan ze vanaf 1 euro, beter toch?
|
||||
|
||||
![]() 't Zijn 14 inch velgen... 'k Vraag me af of ze niet stiekem voor een alfaatje of ander Italiaans (of europees) rommel zijn gemaakt ofzo... :?
|
|
||||
|
||||
![]() Nee sorry, geen foto van de spiegel op de auto. Ik kan ze meenemen naar de acn. Ik weet niet of je komt, maar zal ze meenemen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ze zijn idd bedoeld voor oude alfa's. Je ziet ze wel eens onder julia's of alfetta's. Bij me in de buurt rijdt een berlina 1750 met cosmics. |
|
||||
|
||||
![]() Weet nog niet of ik kom, ligt eraan hoever ik met de kever kom dit weekend...
Als hij af is kom ik ff kijken maar ik heb zaterdag helaas niet de hele dag de tijd om te sleutelen, zondag wel weer dus ik moet ff kijken hoe goed alles mee/tegen wil zitten. |
|
||||
|
||||
![]() Zonde dat ze door een veels te laag bod niet meer sofort kaufen nu zijn
![]() |
|
||||
|
||||
![]() is dat mijn bod??
|
|
||||
|
||||
![]() Sofort Kaufen gaat er volgens mij na 10 biedingen pas af. Ik denk dat het deze keer zonder is.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen idee waar die nu op stond maar vorige keer was het 315 euro Zowiezo dom en naief om te denken dat je nu al moet bieden : drijft alleen de prijs op en je wint het nooit als je onder die 315 euro blijft Als je maar lol hebt toch ? ![]() @ Os : dit staat onderin . Also dann viel Spaß beim bieten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ACHTUNG !!!! BEI SOFORTKAUF IST DER VERSAND INKL: !!!!! |
|
||||
|
||||
![]() hij heeft gewoon de text uit de vorige advertentie gekopieerd, daarom staat dat er nog bij, maar stuur hem anders een mail ofzo...valt vast wel wat te regelen
|
||||
|
||||
![]() Ja, ik had het gezien. Alleen mist de optie Sofort Kaufen deze keer.
En als nu erop bieden naief is? Wat is het dan als je erop biedt en er een topic aan waagt? |