![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste mede VW'ers
Gisteren deed men golf 16V weer eens moeilijk Soms zijn er weken dat hij dit niet voor heeft, en deze week was weer een kutweek voor hem,, bij het starten slaagt hij aan, gaat naar 1000 toeren valt direct terug stil,, ik dacht eigenlijk altijd dat de startonderbreker in werking trad, maar bij nader inzien zit er geen chipje in mijn sleutel,, dus na wat zoekwerk deze nacht denk ik dat de toerentalsensor het zal begeven hebben het is natuurlijk een dure sensor om zo maar even ge bestellen maar het zal wel moeten he ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vermeld eerst eens hoe oud hij is..??
Als hij van rond 95 is, dan heb je wel een chip in je sleutel.. Zie je ook als je hem uitleest, als je in 25 immo kan komen heb je hem dus wel. Probleem kan ook je brandstofpomp zijn of relai. |
|
|||
|
|||
![]() Relais is geen 10 xxx km geleden vervangen, n als debrandstofpomp stuk zou zijn zou hij toch niet meer aanslaan? Eerste inschrijving maart 95 ik zie wel zo een ring rond mijn contact van de start onderbreker, maar geen chipje in de sleutel,, kapotte brandstofpomp heb ik al eens gehad en toen sloeg die niet aan,, wat hij nu wel doet,,
|
|
||||
|
||||
![]() Je vergelijkt koeien met schapen..
Ook al heb je iets vorig jaar vervangen, kan alsnog kapot zijn..Ook de brandstofpomp kan nog werken maar niet snel zijn druk opbouwen / verliezen o.i.d. En als hij van '95 is kun je er ook wel vanuit gaan dat je een chip in de sleutel hebt. Klein zwart blokje aan de zijkant als je de sleutel open wipt.. Draai maar eens zilverpapier eromheen, steek de sleutel erin en start hem, dan zal hij telkens blijven afslaan. Of rij een aantal dagen met de reserve sleutel om te testen, transponder heb ik eventueel nieuw voor je en kan ik je kopieeren. |
|
|||
|
|||
![]() Gisteren men sleutel open gedaan en er zat dus degelijk wel een blokje in,, ik ga vanavond de benzinepomp vervangen dan kan ik dit al uitsluiten, hopelijk start hij ermee
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Doe hem even uitlezen als je wilt, of rij een paar dagen met de reserve sleutel, dan kost het je nog niks en heb je meteen weer 1 ding uitgesloten..Als hij het met de reserve sleutel nog doet en je een storing van de immo erin hebt staan, kan het ook de leesring zijn die slecht is, of slecht contact maakt in de stekker richting immobox.
|
|
|||
|
|||
![]() net naar auto gaan zien en er mee naar huis gekomen
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk aan