![]() |
|
|||
|
|||
![]() Van mijn onlangs aangeschafte Polo 86C Steilheck, bied ik te koop aan:
een motorkapkapje, voor over het rooster in de motorkap ![]() vraagprijs: € 150,- of ruilen tegen een gril met verstralers en een achterruitewisserarm. |
|
||||
|
||||
![]() Goed....
Kleine hint...... een gebruikte grill met verstralers doet 15 tot 25 eur, afhankelijk van de staat... ![]()
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * Last edited by Mark-O-Polo : 04-07-2005 at 10:29. |
|
||||
|
||||
![]() is dit zo zeldzaam dan??? teringjantje haha
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, ik schrik ook een beetje van de prijs voor een stukje plastic :p Wat is hier zo zeldzaam aan als ik vragen mag...?
|
||||
|
||||
![]() en jij had rond de 400 voor de hele auto betaald...weet dat dit niet mag, maar Rico toch!!!!!
|
|
|||
|
|||
![]() Kijk, het is heel simpel, Sjampoo had aangeboden dit ding te ruilen voor een gril en een achterruitewisserarm, maar omdat hij niet reageerd op e-mail, dacht ik, dit ziet hij misschien wel.
dus... vandaar! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() KPN trok ff een snoertje los.. Vanaf vrijdag dus geen Internet gehad
![]() Grill opsnorrenden (en achterruitwissertje)..
|
|
||||
|
||||
![]() hahahah...ok dan...goeie act Rico!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() LOL
dan gooi ik deze wel dicht, regelen jullie het verder via PM? |