![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo
Zoals aan gegeven zoek ik een kabel boom voor een 1.5jb aut het gaat er voornamelijk om dat ik mijn lampen weer normaal werkend krijg. Er is nu in geknipt en verknipt door vorige eigenaars ![]() ![]() Dus heb je een mooie boom liggen die nog goed is en weg mag voor een mooi prijsje gil en ik hoor ![]() Ik kom uit het noorden des lands dus het liefst dicht bij maar als verzenden geen probleem is vind ik dat ook goed ![]() Last edited by pasqwess : 01-10-2013 at 08:46. |
|
|||
|
|||
![]() Is het niet een kwestie van even doormeten? Je licht is niet bepaald rocket sience. Meestal is het een aarde proleem of draadbreuk.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het is helaas niet een kwestie van doormeten en herstellen van de kabelboom. Zoals aan gegeven is er in geknipt, dus de lampen zijn apart van de kabelboom geschakeld. Heb nu dus geen groot licht. Maar als ik mijn gavaren licht aan doe heb ik groot licht maar fan doen mijn knipper lampen het niet meer en maar 1 kant van de auto aan licht. Als het licht niet aan staat doen die het ook niet de knippers. Dus vandaar dat ik naar een kabelboom zoek. Als iemand wat heeft let me know. |
|
|||
|
|||
![]() niemand??? kan me niet indenken
![]() |