![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Beste Leden,
Ik heb een 1.6 motor in mijn Golf 2 zitten, waar een elektrische carburateur op zat. Nu heb ik een Weber carburateur, mechanisch, en ga ik dus de overbodige bedrading eruit halen. Nu heb ik zitten denken over wat ik echt nodig heb om de motor te laten lopen. Wat ik nu zelf denk dat aangesloten moet worden: - Ontsteking - Dynamo - Startmotor - Temperatuur schakelaar in radiateur - Temperatuursensor instrumentenpaneel - Koelvin Iemand die mij kan helpen/adviseren? Groeten Jaap. |
#2
|
||||
|
||||
![]() lijkt me handiger het andersom te benaderen.
even globaal gezegd, welke stekkers heb je over, zoek deze draadkleur op aan de zekeringkast. daar neem je de stekker eruit en druk je de draadpin uit de stekker. zo ga je door tot je overbodige stekker bij de carb helemaal "los" hebt. Dit zijn de witte stekkers op de zekeringkast.
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#3
|
|||
|
|||
![]() Ik heb de motorkabelboom er nu uit liggen.
Ik zie 3 temperatuursensoren, dat wil ik terugbrengen naar 1. Van de carburateur zijn er stuk of 4 stekkers die weg kunnen. Ik ga de ommanteling er vandaag eens helemaal eraf halen, en dan eens kijken. |
#4
|
||||
|
||||
![]() oke moet lukken.
even kijken op welke stekker aan de zekeringkast die uitkomt. Daar met 2 paperclips kan je de pin uit de stekker drukken. dan trek je kabel voor kabeltje helemaal terug door de mantel, blijft die ook weer heel.
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo had ik het ook gedaan en dat waren er toch nog wel veel. Hier door kwam er weer ruimte voor draden die er bij kwamen ![]() Die normaal bv boven op de motorboom liepen.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |