![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb een golf 3 gti 16v staan die ik in onderdelen verkoop, alles is nog beschikbaar en mechanische delen kunnen vanaf volgende week gedemonteerd (wordt nog even op testbank gezet om verslag erbij te hebben)
lijst van onderdelen waar ik zoal aan denk: mechanisch motor compleet (perfect draaiend): 400 euro stuurdoos (gechipped door Vankronenburg): 75 euro kabelboom : 50 euro versnellingsbak: 125 euro cardans (links + rechts): 75 euro stuurhuis + servo: 75 euro uitlaatlijn vanaf collector tot achter REMUS: 100 euro achteras met schijven/klauwen: 100 euro aircopomp: 50 euro (factuur aanwezig van toen ze nieuw gekocht is) radiator: 25 euro airco radiator: 25 euro velgen/ophanging velgen 17" cup steek 5x100 met banden 215/40/17 : VERKOCHT bilstein ophanging + eibach verlagingsveren: 100 euro carrosserie: voorbumper: 25 euro gti/vr6 lip origineel vw: 35 euro jubi zwarte mistlichten/afdekkingen/knipperlichten: VERKOCHT spatborden (vierkante pinkergaten): 15 euro/stuk deuren: 25 euro/stuk koplampen gti: 15 euro/stuk embleemloze grille gti/vr6 : 10 euro originele grille gti/vr6: 20 euro 4 wielbogen + deurlijsten : 40 euro plastieken voorfront met koelvin: 25 euro gecleand pakket : dichte koffer + achterbumper met golf 4 nummerplaatuitsparing (professioneel gedaan/geen aftekening en niet zo lelijk hoekige bak ingewerkt): 140 euro interieur zwart leder sportinterieur met 4 hoofdsteunen: VERKOCHT kabelboom zetelverwarming + knop: 50 euro zwarte ABC stijlen origineel: 150 euro zonnekleppen met verlichting rechterkant (highline): 15 euro binnenverlichting W8 met ambiente sfeerverlichting: 35 euro dashboard compleet met 2 handschoenkastjes : 50 euro vloermat: 10 euro cruise control golf 3 : VERKOCHT lederen armsteun golf 3: 50 euro wagen is op dit moment nog compleet, dus alles is nog beschikbaar wimdekens@hotmail.com voor meer info Last edited by golf16v : 28-11-2013 at 19:42. |