![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was weer zeeeeeeeeeeeer geslaagd !
Net thuis (kwartiertje) dus gelijk de foto's online ![]() Iedereen bedankt voor de dikke opkomst, meer dan 70 luchtkoelers,9 new beetles en een stuk of 10 waterkoelers ! Hier een paar foto's, de rest op www.volksaddiction.nl !
|
|||
|
|||
![]() was SUPER!!...echt erg leuk...lekker eten ook trouwens :biggrin:
Het was wel wat verder dan we dachten maar zeker de moeite waard!! THX ! :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Was heel gezellig! Lekker zonnetje erbij
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ook deze avond inderdaad weer geslaagd prima weer en goeie opkomst.. :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Was idd weer gezellig!
![]() ![]() De hele avond met een camera in mijn broekzak rondgelopen, welgeteld 3 (!) foto's gemaakt, zijn ze alledrie min of meer mislukt.... (Hoe krijg ik het toch voor mekaar! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Was inderdaad weer lekker druk en gezellig.
Hier een paar fotokes van mij. Dit is nieuw voor mij... Leon, succes nog met de T1, nog 5 dagen... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ga zo weer verder aan de bus,nog maar eens en paar bouten vast zetten :o ![]()
|
|||
|
|||
![]() Jammer dat ik niet kon komen stond om 22.00 uur nog te werken
![]() Volgende keer beter! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Was top om een x mee te maken, er waren veel (echte) volkswagen gekken aanwezig. :biggrin:
Last edited by dakloze : 04-08-2005 at 09:38. |
|
||||
|
||||
![]() losse bouten gevonden leon????
hahahaha was goe druk , next time weer met the splitty ene bob volgend keer gewoon thuis laten die camera,je doet er toch niets mee hahahaha greetz hanz
|
||||
|
||||
![]() was inderdaad helemaal top
super gegeten en een top opkomst bedankt iedereen voor zijn bezoek bob(airtime) nog bedankt voor het lenen van je velgen met banden ![]() en erwin (BKZ) nog bedankt voor de cookie cutters namens stefan(brazen)
|
||||
|
||||
![]() @ Keverfriek: Denk dat ik hem de volgende keer maar aan Ing geef. Die gebruikt hem dan tenminste nog!
![]() @ Flat4friek: You're welcome! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook namens mij.. Het was weer een gezellige avond.. Trouwens Leon hier maak je geen vrienden mee, bij 1 dame iig niet!! :biggrin:
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! ![]() Last edited by Bussie komt zo : 03-08-2005 at 13:20. |
|
|||
|
|||
![]() krijgen ze aandacht...weer niet goed
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat weet je toch met vrouwen!!
|
||||
|
||||
![]() Zo dan, mijn foto's zijn weer online en de ACN website is weer geupdate!
Het was echt een super opkomst, 72 aircoolers om precies te zijn en natuurlijk weer erg gezellig. Het weer zat 'weer' mee en er waren ook deze keer weer een heel stel nieuwe auto's en gezichten! SUPER!! Hopelijk zien we jullie allemaal nog op 6 september, voor de laatste ACN van dit jaar alweer... ![]() Bij deze even een voorproefje van de dik 70 foto's die ik gemaakt heb. Kijk voor de rest van de foto's op; AirMighty.com ...enjoy! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi plaatje:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zei nog zo... verwijderen... ![]() ![]() ![]() Maar ik ben ook de rotste niet ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He thats me met mijn pickup spijl ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gelukkig niet Hans !! haha Belangrijkste was dat ie op de ACN er bij zou zijn, en dat is gelukt ![]() Vandaag alle bouten en moeren nagelopen, alles zit nu vast! Olielekkage ook verholpen, op naar de RDW !!