Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 12-03-2014, 14:36
caddyke caddyke is offline
VW Fanatic

Default 20vt in mk1

een 20v turbo moter uit een passat 3b in bouwen in een mk1,
heefd iemand een lijstje van de benodigde onderdelen?

alvast bedankt
Reply With Quote
Old 12-03-2014, 14:51
Johan1982MK1's Avatar
Johan1982MK1 Johan1982MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Ik denk dat je met een passat motor veel meer werk en kosten hebt omdat deze in de lengterichting geplaatst zit.
Je zal dus veel steuntjes/kappen en slangen/versnellingsbak/koppeling enz.. niet kunnen gebruiken.
Old 12-03-2014, 18:10
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru

Ik heb nog wel een comleet uitlaat systeem voor je te koop in RVS(of voor iemand anders natuurlijk). Rijdt nu met 365 Pk volgens de laatste rollenbank test en wil een 3 inch uitlaat systeem hebben zodat ik boven de 400 PK kom. De uitlaat is nu de beperkende factor. Zit een supergeluid in en past zo op jou auto. Alles zit erbij vanaf de turbo. Als je interesse hebt hoor ik het wel.
Reply With Quote
Old 12-03-2014, 18:12
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Ik heb nog wel een comleet uitlaat systeem voor je te koop in RVS(of voor iemand anders natuurlijk). Rijdt nu met 365 Pk volgens de laatste rollenbank test en wil een 3 inch uitlaat systeem hebben zodat ik boven de 400 PK kom. De uitlaat is nu de beperkende factor. Zit een supergeluid in en past zo op jou auto. Alles zit erbij vanaf de turbo. Als je interesse hebt hoor ik het wel.

Weet niet of hij ook past op een Passat alleen.
Reply With Quote
Old 14-03-2014, 09:28
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore

motoren zijn natuurlijk in de basis gelijk je moet de goede steunen erbij zoeken ook de uitlaat past mits ie natuurlijk pas is gemaakt voor een golf 1.

Maar als je geen kennis of ervaring of een brug hebt kun je er beter niet aan beginnen er komt nogal wat bij kijken je moet veel zelf uitzoeken en pas maken van verschillende auto's.
In mijn golf 3 heb ik een pompverstuiver motor met onderdelen van golf 4, seat leon, skoda fabia, en een passat.

Dus veel forums lezen uitzoeken ook elsawin bied veel uitkomst vanwege de kabelboom enz.
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
Old 14-03-2014, 10:04
Pewi Vwteam Pewi Vwteam is offline
Married to PC

Passat motor is wel mogelijk maar veel dingen die je moet ombouwen. Carterpan turbo inlaat enzo enzo. Je kunt beter een agu pakken uit een mk4 of a3. Wij hebben er nog wel 1 staan geheel compleet 1000 euro. Bij aankoop krijg je lijstje er bij wat je allemaal nodig bent.

Immo off voor de digi 3.8 en me7
Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1

KABELBOOM OP MAAT vag only.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules